Mijn vriend en ik proberen nu een maand of 7 zwanger te raken. Zo'n 5 weken terug was ik aan het googelen en kwam ik erachter dat dit waarschijnlijk kwam omdat ik hiervoor de prikpil gebruikte. Ergens op internet las ik dat mensen een jaar of zelfs twee jaar moesten wachten totdat ze eindelijk zwanger raakten. Ik zag het al voor me dat we nog jaren moesten wachten voordat dat veelbelovende streepje zichtbaar werd... Maar nu ben ik 3 dagen over tijd... zou het dan toch kunnen zijn dat ik zwanger ben? Na al die verhalen dacht ik echt dat we er er dit jaar echt niet meer op hoefden te hopen... groetjes yda
Hoi Ik heb ook de prikpil gehad en was ook vaak dan week 3dagen over tijd dan weer 6 dagen en weer op tijd na een jaar had ik pas een regelmatige cyclus . bij mij heeft het 3jr geduurt voor ik eindelijk zwanger raakte, ik wil niet je moed afnemen maar ik zat toen ook zo in me rats als jij. Maar ga er wel vanuit dat het nog lang kan duren. Mijn arts zij toen tegen mij dat het lichamm zeker een jaar nodig hebt om te ontpillen, je hebt wel een menstuatie maar de ei productie moet weer volledig op gang komen. Liefs Vonnie
hey hey,... ik heb een vraagje, ik heb een paar keer een lichte spotting gehad, en das weer over vandaag (vanmiddag) heb ik bruin bloed verloren en vanavond heb ik nergens meer last van, maar moet wel veel plassen, ik heb het bijgehouden ongeveer 15 a 20 keer op stap
@yvonne. Bedankt voor je reactie. Ook mijn menstruatie was eerst niet echt geregeld. Maar overtijd was ik niet, wel te vroeg. De laatste drie maand was het wel weer op regel. Vandaar dat ik nu een beetje begin te denken dat het nu wel eens zo kan zijn. Ik ben nu nog niet ongesteld. Ik zie dat je nu wel zwanger bent, gefeliciteerd!! maar 3 jaar... wat zal dat moeilijk geweest zijn! Ik kon na een paar keer ongesteld worden al een beetje depri worden... Maar super dat het wel gelukt is!!! Hoe lang zou ik niet ongesteld moeten worden als ik wel een test zou kunnen doen? (ik bedoel, als de uitslag waarschijnlijk positief is dan) @melissa, ik denk dat je het berichtje verkeerd gepost hebt Ik wil je graag helpen maar ik heb geen idee wat je bedoeld...
@Yda, ja totaal heeft het zeker 3jr geduurd, en ik zeg je eerlijk heb vaak gehuil en depri geworden omdat het maar niet wilde lukken. Test na test gedaan altijd negatief. Afgelopen januari heb ik er de brui aangegeven en gezegt, Von stop er maar mee want gaat toch niet lukken in januari heb ik nog wel een kijk operatie gehad. Verders niet meer bij stil gestaan en gewoon maar door gegaan, geen testjes meer voor me eisprong niet meer tempen en gewoon genieten. En warempel kreeg op 20 februari maar 1 rare klacht krampen inder me voet de hele dag en ontzettend snel uitgeput voor de rest helemaal niet, nog niet overtijd...maar 23 febr toch maar een testje gedaan en ja hoor positief, en inmiddels alweer 15 weekjes. Maar echt geef het de tijd want kan echt lang duren, want mijn arts zei toen ook je kan wel al mensturen maar heeft zeker een jaar nodig voor je eitjes weet goed rijpen, maar uiteindelijk lukt het wel zie je maar aan mij. Liefs Vonnie