Eindelijk weer gelukt! Maar nu ben ik ontzettend bang. Iedere keer naar de wc sta ik doodsangsten uit.... Zou het weer gaan bloeden?? Ik heb de afgelopen weken heel veel buikpijn gehad. Endometriosepijn, dus ik ben vreselijk bang dat het niet goed is. Maandag is mijn huisarts terug van vakantie en ga ik daar even langs voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Kunnen ze kijken of alles wel goed zit. Hopelijk lukt en mag dat! Nu nog af en toe buikpijn en steken hebben jullie dat ook? Ik had het bij mijn 1e zwangerschap namelijk niet!
hey jannubo, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! teste jij vanmorgen posi? ik heb vanochtend ook posi getest. ik begrijp dat je bang bent dat het weer mis gaat, ik heb zelf ook 2 miskramen gehad. ik ben nu ook bang dat het mis gaat maar ik probeer er maar niet teveel aan te denken. liefs
Van harte gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat je bang bent. Zelf heb ik nog nooit een miskraam gehad. (afgezien van een tweeling waarvan 1 kindje het niet gered heeft, maar daar heb ik niets van gevoeld) dus ik kan je weinig advies hierover geven. Alleen dat ik wel last heb van steken, een heel goede vriendin van mij vertelde dat ik me daar geen zorgen om hoefde te maken omdat het lichaam plaats moet maken voor een grotere baarmoeder. (net als het vaak moeten plassen) groetjes yda
Hey Jannebo, Ik hier in ronde 3 een vmk gehad... en nu in ronde 14 zwanger!! Ik heb ook redelijk wat krampen... echt ongikrampen... alleen normaal kreeg ik echt bloedverlies bij dat soort krampen en nu niet!! Ik ben zo blij... en tuurlijk ook wel bang dat het mis gaat... maar ik heb in ronde 3 geleerd... gewoon van genieten!! Treuren kan ik altijd nog als dat nodig moet zijn, maar dan heb ik iig genoten van het zwanger zijn!! Gefeliciteerd!! Leuk dat we gelijk lopen!! Ben ook 4 weken en 2 dagen!!
@ lievemeid1988, ik heb donderdagochtend al positief getest en vrijdagmiddag met een CB test: zwanger! @Yda, oké van die krampen... Nu heb ik er niet meer zo'n last van. Hopelijk een goed teken! @ Serendipity, wat leuk dat we gelijk lopen! Jij ook gefeliciteerd! Dus jij bent ook rond 20 januari uitgerekend? Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden mailen etc. Ik zit nu ook bij de januari mama's (we moeten positief blijven), maar dat is wel erg druk!
Hey Jannebo, Ik heb zelf een topic geopend... misschien vind je het leuk om daar mee te kletsen?? Vind het namelijk altijd lastig om in te breken bij een topic dat al bestaat en al heel wat pagina's leesvoer hebben http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/208516-mei-zwanger-geraakt-nieuwe-meiden.html#post7335279
ten eerste gefeliciteerd meis met je zwangerschap.. nu even over je buikpijn die heb ik ook lang gehad en het kunnen je banden al zijn die kunnen snel uit rekken en soms is dat erg pijnelijk en niet leuk en zeker niet geruststellend zolang er geen bloed is blijf positief ik ben nu al 21 weken en hier is het goed gegaan geniet meis vooral proberen