Jippie ik ben zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Jannebo, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannebo

Jannebo Actief lid

18 feb 2010
    323
    0
    0
    Eindelijk weer gelukt! Maar nu ben ik ontzettend bang. Iedere keer naar de wc sta ik doodsangsten uit.... Zou het weer gaan bloeden??
    Ik heb de afgelopen weken heel veel buikpijn gehad. Endometriosepijn, dus ik ben vreselijk bang dat het niet goed is. Maandag is mijn huisarts terug van vakantie en ga ik daar even langs voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Kunnen ze kijken of alles wel goed zit. Hopelijk lukt en mag dat! Nu nog af en toe buikpijn en steken hebben jullie dat ook? Ik had het bij mijn 1e zwangerschap namelijk niet!

2. lievemeid1988

26 feb 2009
    20
    0
    0
    Kinderleidster
    Den Bosch
    hey jannubo,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    teste jij vanmorgen posi?
    ik heb vanochtend ook posi getest. ik begrijp dat je bang bent dat het weer mis gaat, ik heb zelf ook 2 miskramen gehad. ik ben nu ook bang dat het mis gaat maar ik probeer er maar niet teveel aan te denken.

liefs

3. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat je bang bent. Zelf heb ik nog nooit een miskraam gehad. (afgezien van een tweeling waarvan 1 kindje het niet gered heeft, maar daar heb ik niets van gevoeld) dus ik kan je weinig advies hierover geven. Alleen dat ik wel last heb van steken, een heel goede vriendin van mij vertelde dat ik me daar geen zorgen om hoefde te maken omdat het lichaam plaats moet maken voor een grotere baarmoeder. (net als het vaak moeten plassen)

groetjes yda

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Van harte gefeliciteerd!

5. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Van harte proficiat!

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey Jannebo,
    Ik hier in ronde 3 een vmk gehad... en nu in ronde 14 zwanger!! Ik heb ook redelijk wat krampen... echt ongikrampen... alleen normaal kreeg ik echt bloedverlies bij dat soort krampen en nu niet!! Ik ben zo blij... en tuurlijk ook wel bang dat het mis gaat... maar ik heb in ronde 3 geleerd... gewoon van genieten!! Treuren kan ik altijd nog als dat nodig moet zijn, maar dan heb ik iig genoten van het zwanger zijn!!
    Gefeliciteerd!!

Leuk dat we gelijk lopen!! Ben ook 4 weken en 2 dagen!!

7. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    proficiat! ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan!!!

8. Jannebo

Jannebo Actief lid

18 feb 2010
    323
    0
    0
    @ lievemeid1988, ik heb donderdagochtend al positief getest en vrijdagmiddag met een CB test: zwanger!

@Yda, oké van die krampen... Nu heb ik er niet meer zo'n last van. Hopelijk een goed teken!

@ Serendipity, wat leuk dat we gelijk lopen! Jij ook gefeliciteerd! Dus jij bent ook rond 20 januari uitgerekend? Misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden mailen etc. Ik zit nu ook bij de januari mama's (we moeten positief blijven), maar dat is wel erg druk!

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
  10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey van harte gefeliciteerd en probeer ervan te genieten!!!

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ten eerste gefeliciteerd meis met je zwangerschap..

nu even over je buikpijn die heb ik ook lang gehad en het kunnen je banden al zijn die kunnen snel uit rekken en soms is dat erg pijnelijk en niet leuk en zeker niet geruststellend
    zolang er geen bloed is blijf positief
    ik ben nu al 21 weken en hier is het goed gegaan :D:D
    geniet meis vooral proberen ;)

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:DIk duim voor je dat het helemaal goed mag blijven gaan!;)

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid.

Deel Deze Pagina