Vraagje.. Zoals velen hier zo te lezen Ik ben nu al een jaar of 4/5 jaar aan de pil, ben hem in deze tijd 2 keer vergeten waarvan 1 keer 2 weken geleden.. Het was de laatste pil van week 1. Omdat ik hem normaal gesproken nooit vergeet en ik een goede relatie heb, hebben we het onveilig gedaan. Al na 2 dagen kreeg ik last van de volgende dingen; - Buikkrampen - Midden in de nacht klaar wakker zijn en niet meer kunnen slapen - Misselijk zijn - Gammel voelen - Veel overtollige lucht wat naar buiten moet - Gevoelige borsten Ik voel me NIET ziek, maar ook niet echt fijn. Mijn vriendinnen zeggen dat ik ze vast zie vliegen en dat het wel niks zal zijn, maar ik heb serieus mijn twijfels.. Kan aanstaande donderdag pas een test doen.. Wat denken jullie? Zou het fijn vinden als er gereageerd word =) Want ik zit hier best wel mee! Bedankt alvast! (K)
Het is moeilijk om te zeggen het kan zo zijn maar dit alles kan ook te maken hebben met je aankomende ongi wacht het rustig af en test op de dag dat je ongi moet worden
Wow, ja het kan beide zijn. Je kan niet anders dan wachten tot je ongeteld moet worden. Als je het die dag niet word dan zou ik meteen een test doen. Succes
Ik heb eigenlijk nooit last van mijn ongi gehad, af en toe hevige buikkrampen, maar dan pas echt in de dagen dat ik ongi was!
OW ELKE KEER MAAR WEER WACHTEN maarja zit dus niks anders op aangezien testen niet eerder werken etc etc... good luck babe
Z vroeg nadat je eventueel bevrucht bent,kun je normaal nog geen symtomen hebben,meid... Misschien is het een griepje? In elk geval;veel succes!