zwanger of niet.. we wachten af..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Marieke1983, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ondanks pil vergeten in de eerste week en veel geklus, had ik vanochtend een negatieve test! nu zie ik een miniem streepje.. weet alleen niet of ik dat gemist heb (testte in het donker en las de uitslag onder een lamp) of dat het pas na 10 minuten is komen opzetten.. ik vind die cb testen in ieder geval best vaag :(

ik dacht ook nog dat mijn lichaam me voor de gek hield, maar heb nog steeds buikkrampen, steken in liezen enz. ik denk dat ik over een tijdje de gok nogmaals ga wagen..

groetjes Marieke

2. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hey marieke

ik heb precies het zelfde vanmorgen meegemaakt.dat is echt toeval want ik heb ook net een topic geopend met een poll hihih.ik weet ook niet wat ik moet denken.maar ja ik heb wel heel veel symptomen vooral misselijk.voel jij ook iets dat jij het ook denkt?

groetjes fempje

3. Marieke1983

Hoi Fempje,

momenteel zijn het vooral krampen in mijn onderbuik. ik heb ook heel veel witverlies gehad en nou las ik dat dat ook kan komen op je vruchtbare dagen. Misselijkheid komt met vlagen opzetten, net als een holle maag. ik snap er niets van van maar ik blijf hoop houden [-o<

ben jij wel al echt aan het klussen dan? of ook een pil vergeten?

4. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik ben wel echt aan het klussen.en ik hoop zo dat het raak is [-o< maar we wachten mar af.

5. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hai Marieke,

Je verteld dat je ondanks dat je je pil bent vergeten in de eerste week dat je niet zwanger bent. Ben je nog aan de pil of wil je echt zwanger raken?

Ben wel benieuwd. Als je eenmaal zwanger bent en je slikt de pil nog kan dat denk ik schadelijk zijn voor het vruchtje. Je slikt wel hormonen.

liefs Annie25

6. Marieke1983

Ehmm... in principe was dit een ongelukje, hoewel het ons wel aan het denken heeft gezet, we waren toch wel teleurgesteld toen de test negatief was. "probleem" is dat onze situatie nog niet ideaal is om zwanger te raken, ik ben net aan een masteropleiding begonnen.

de pil kan volgens de bijsluiter geen kwaad.. dus daar hou ik het ook maar op. maar na deze strip ga ik wel stoppen en gaan we over op condooms (voor zolang dat het duurt :) )

7. Ayden

Ayden Lid

4 nov 2006
    8
    0
    0
    Woonondersteuner
    Apeldoorn
    In mijn bijsluiter staat volgens mij dat zodra je denkt zwanger te zijn dat je moet stoppen met de pil! *nu moet ik toegeven dat ik ook nog gewoon de pil slik..

Deel Deze Pagina