menstruatie of Innesteling? Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Noor30, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Hallo,

Ik wil graag even jullie mening/ervaring over het volgende:
    Mijn vriend en ik willen graag een kindje. Mijn cyclus(na het stoppen met anticonceptie) tot nu toe: 28-27-29-42-miskraam-28-
    Nu zou ik vandaag volgens mijn (toch wel wat onregelmatige cyclus) ongesteld moeten worden. Afgelopen vrijdag begon ik wat bruin/donkerrood slijmerig bloed te verliezen. Dus dacht ik: oke, de kansen zijn weer verkeken ik word ongesteld. Dit was gister overdag ook nog het geval. Maar gisteravond en vannacht en vanmorgen heb ik vrijwel niets meer.
    Normaal heb ik tijdens mijn ongi best vervelende buikkrampen. Deze heb ik nu niet/nauwelijks gevoeld. Wel wat lichte menstruatiepijn maar niet te vergelijken met mijn normale menstruatiepijn. Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan maar die was overduidelijk negatief.
    Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt of ergens gehoord?

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hi Noor30
    Ik heb ook een beetje zo´n geval. Ik ben sinds afgelopen maand gestopt met de pil, 13 mei onttrekkingsbloeding gehad. Afgelopen donderdag was mn NOD (uitgaande van 28 dagen), en werd ik ook ongi. Dit was donderdagavond. Vrijdag ook ongi (niet heel heftig, maar dat heb ik nooit, wel wat kramp, maar niet extreem), en gisteren was het alweer over. Dus zeg maar 1,5 dag!
    Vond ik ook heel vreemd. Bij mij kan het zijn omdat ik net van de pil af ben, en dat mn hormonen nog een beetje van slag zijn.
    Maar ik heb ook gelezen over pseudo menstruatie. Dit is een bloeding die lijkt op ongi, is ook op/rond je NOD. Er is dan nog niet genoeg HCG in je lichaam waardoor je toch wat bloed verliest (omdat je hersenen nog niet het signaal zwanger zijn hebben gekregen).
    Wil je geen valse hoop geven, maar dat zou het dus ook kunnen zijn....
    Misschien over een paar dagen nog een testje doen?

3. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Bedankt voor je reactie MiniMe! Van pseudo menstruatie had ik nog nooit eerder gehoord. Zal er eens wat meer over opzoeken.
    Ben net naar toilet geweest en bij afvegen toch weer wat meer helderrood bloed. Hmm...Wat is dat toch lastig he...Misschien over een aantal dagen toch maar weer eens een testje doen ja.
    Heb jij al getest?

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Nee, ik heb nog niet getest. Ik ga er bij mij gewoon vanuit dat het van het ontpillen is. Ik heb ook echt helemaal geen 'kwaaltjes' die op eventuele zwangerschap kunnen duiden. Ik denk dat ik gewoon volgende NOD afwacht...
    Laat je weten als je hebt getest? Ben wel benieuwd! Succes!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Als het doorzet is het je ongi, het kan allebei nog. Mijn ongi's waren ook niet gelijk. Je zou er een testje tegenaan kunnen gooien morgenochtend als je het zeker wilt weten. Je krijgt hier toch geen antwoord of je zwanger bent of niet: dat kan niemand inzien. Ik kan wel voor je duimen en dat doe ik ook! Spannend!

6. Senna8

Senna8 Lid

27 mei 2010
    41
    0
    0
    aan ´t werk zoals altijd
    Gelderland
    Hi allemaal,

Wij zijn nu 4 mdn bezig en mijn eerste 3 mdn waren een cyclus van 22 dagen. vandaag mijn 19de dag kreeg ik een beetje bruine smurrie. Echt helder rode ongi heb ik nooit gehad. Ook heb ik nu al 3 dgn hoofdpijn. Een week geleden zou mijn eisprong zijn geweest. zou dit dan hopelijk innestelingsbloed kunnen zijn:)???
    Ik temp via mijn oksel en daar kun je echt geen touw aan vast knopen. De ene x is ie 35.5 andere x 36.1 en dan weer 35.7 om gek van te worden. wat is nou eigenlijk een zichtbaar verschil in innestelingsbloed of menstruatie?

7. carla80

carla80 Lid

8 feb 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.. Ik ben al een aantal maanden van de pil af . Vrijdag 2 weken geleden zou ik m'n eisprong ongeveer gehad moeten hebben, normaal merk ik hier nooit iets van? Maar dit keer had ik last van een soort krampen en steekjes in m'n onderbuik en beetje richting de lies.. Herkent iemand dit? Afgelopen donderdag de 10 e juni had ik ongesteld moeten worden, maar nee het is er nog steeds niet.. Het enige wat ik had is na de sex een kleine beetje rose erbij, maar dat leek niet eens op bloed .. De krampjes in de onderbuik en zo af en toe een steekje hier en daar Zijn nog steeds aanwezig.. Ik zou dus heel goed zwanger kunnen zijn. Wie o wie herkent dit?? Xx Carla

8. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Vandaag weer wat (rood) bloedverlies maar lang niet zo veel als mijn normale ongi. Ook vrijwel geen buikkrampen die ik normaal wel duidelijk heb. En ook vanaf donderdag en vandaag hoofdpijn. verder geen "duidelijke" zwangerschapskwaaltjes. Hmm..ik denk zelf dat het toch een menstruatie is..Maar ga voor de zekerheid toch nog maar een keer testen van de week

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hey Noor, weet je inmiddels al wat meer? Misschien al een testje gedaan?
    Ik heb vanochtend getest, ik wilde het zeker weten. Maar inderdaad dus niet zwanger (helaas). Kan ik me weer vol goede moed storten op ronde nr 2!

10. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    Hey Minime,

jammer dat het bij jou het ontpillen was. Het was toch erg mooi geweest als het zo zou zijn he!
    Ik heb gisteravond nog een test gedaan..maar nee hoor! Niets te zien. Maar ik snap niets van mijn lichaam. Ben voor mij niet ongesteld geweest. heb alleen heeel licht slijmerig bruin/rood bloedverlies gehad. Maar dat stelde in vergelijking met mijn andere ongi`s niets voor.
    Misschien morgen vroeg nog eens een test doen..

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Vervelend he, die onzekerheid.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, en dat het positief is natuurlijk! Je zou je vraag trouwens ook aan de verloskundige kunnen stellen hier op het forum. Wellicht dat zij je meer duiderlijkheid kunnen geven.
    Succes!

12. Noor30

Noor30 Lid

10 mei 2010
    47
    0
    0
    ja, vooral die onzekerheid is zo vervelend. Je wil gewoon weten waar je aan toe bent he!
    Vraag stelen aan de verloskundige is een goed idee! Wist niet dat dat kon!! Bedankt!!

13. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Pseudo menstruatie, is iets wat baby meisjes hebben in de eerste dagen na de geboorte ..

Deel Deze Pagina