ik snap er niks van!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door emje, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.

vanaf 15 mei ben ik gaan testen met ovu testen. 26 en 27 mei was de ovu test positief. een paar dagen later had ik ineens meerdere positieve zwangerschapstesten van sensitest. en een negatieve zwangerschapstest van kruidvat. 8 juni had ik een negatieve zwangerschapstest van clear blue (digitaal). en smiddags werd ik ongesteld. dit duurde 5 dagen. nu ben ik al een tijdje misselijk en daarom toch nog een zwangerschapstest gedaan. nu is deze licht positief. ik snap er echt niks van. wat zouden jullie doen? morgen nogmaals een digitale test of naar huisarts?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zou eerst een digitale doen, en dan naar de ha. Succes!

3. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ik zou inderdaad nog een test doen en als het nog onduidelijk is naar de huisarts gaan!

Succes!

Liefs,

4. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Vaag zeg! ik zou de huisarts bellen, je hoort wel vaker dat sommige vrouwen gewoon nog ongesteld worden tijdens hun zwangerschap.
    Maarre...waarom test je al een paar dagen na je ovulatie met zwangerschapstesten? Meer uit nieuwsgierigheid hoor.

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zou morgen/overmorgen nog een keer testen en als die nog onduidelijk is naar de HA gaan. Succes!

6. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik zou een clearblue test doen met de weekaanduiding, dan weet je gelijk hoelang je zwanger bent ;)

Ik duim voor je :):):)

7. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    dat wilde ik nou ook vragen...waarom je een paar dagen na je ei al gaat testen?

volgens mij kloppen die tests gewoon niet helemaal want volgens mij kun je een paar dagen na je ei nog niet posi testen...dan is de innesteling nog niet geweest en heb je nog niet genoeg hcg aangemaakt.

hou ons op de hoogte he?!

Deel Deze Pagina