hoi meiden. vanaf 15 mei ben ik gaan testen met ovu testen. 26 en 27 mei was de ovu test positief. een paar dagen later had ik ineens meerdere positieve zwangerschapstesten van sensitest. en een negatieve zwangerschapstest van kruidvat. 8 juni had ik een negatieve zwangerschapstest van clear blue (digitaal). en smiddags werd ik ongesteld. dit duurde 5 dagen. nu ben ik al een tijdje misselijk en daarom toch nog een zwangerschapstest gedaan. nu is deze licht positief. ik snap er echt niks van. wat zouden jullie doen? morgen nogmaals een digitale test of naar huisarts?
Ik zou inderdaad nog een test doen en als het nog onduidelijk is naar de huisarts gaan! Succes! Liefs,
Vaag zeg! ik zou de huisarts bellen, je hoort wel vaker dat sommige vrouwen gewoon nog ongesteld worden tijdens hun zwangerschap. Maarre...waarom test je al een paar dagen na je ovulatie met zwangerschapstesten? Meer uit nieuwsgierigheid hoor.
Ik zou een clearblue test doen met de weekaanduiding, dan weet je gelijk hoelang je zwanger bent Ik duim voor je
dat wilde ik nou ook vragen...waarom je een paar dagen na je ei al gaat testen? volgens mij kloppen die tests gewoon niet helemaal want volgens mij kun je een paar dagen na je ei nog niet posi testen...dan is de innesteling nog niet geweest en heb je nog niet genoeg hcg aangemaakt. hou ons op de hoogte he?!