zwanger????

Discussion in 'Zwanger worden' started by lianne1984, Jun 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lianne1984

Nov 13, 2006
    98
    0
    0
    regelmatig krampje in me onderbuik(mentruatie achtige alleen niet zo hevig, klein beetje afscheiding af en toe, gevoelige tepels,

liefs

2. Lesjek

Lesjek Lid

Jun 21, 2010
    21
    0
    0
    Secretaresse, Boekhoudster
    Antwerpen Met Mijn Lief Ventje
    Hey Hey, Ben nieuw hier op de site. Vind het wel tof om hier de ervaringen te wisselen. Korte schets van mijn situatie. In December vorig jaar gestopt met mijn pil. Tweede cyclus meteen zwanger deze is spijtig genoeg uitgedraaid in een vroege miskraam :(
    Nu drie cyclussen later heb ik zondag (wel 6 dagen voor mijn NOD) een lichte maar duidelijke positieve test van het kruidvat in handen. Mag ik al stilletjes aan hopen of is dit te vroeg?? ;)Is wel de eerste maal dat ik een kruidvat (met pipetje) test gebruik. Ik wil al blij zijn maar de schrik zit er serieus in :)
    (wil een fotootje uploaden van de test maar lukt niet iemand help??) :) Testje zou erbij moeten staan nu :D

3. Lesjek

Lesjek Lid

Jun 21, 2010
    21
    0
    0
    Niemand raad?? :(

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ziet er positief uit , maar de volgende keer even zelf een topic openen ;)

5. Lesjek

Lesjek Lid

Jun 21, 2010
    21
    0
    0
    Dank u voor uw reactie Hoop dat het ook op positief uitdraait maar heb bang zal mijn tweede wondertje zijn :)
    Zelf een topic openen?? oké goed maar hoe?? :D Ik zie dat jij wel een expert member bent en ik maar een Junior :D

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  7. Lesjek

Lesjek Lid

Jun 21, 2010
    21
    0
    0
    Gedaan! :)

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    3,243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    lianne: je cyclus kan in het begin heel onregelmatig zijn, ik kan het weten. ik zit nu in ronde 3 en mijn eerste cyclus was 39 dagen en 2de was 26 dagen. het is dus even afwachten. ik zou inderdaad tot het weekend wachten met testen en heb je dan nog geen duidelijkheid, dan misschien ff naar de ha?
    succes met wachten in ieder geval!!

oh ja ik had de eerste ronde ook echt overal last van wat je bij een zwangerschap ook hebt, maar was dus ook niks. ik wil je niet ontmoedigen, maar wil alleen maar zeggen dat je lichaam je erg voor de gek kan houden, maar hoop voor jou dat het wel met een zwangerschap te maken heeft natuurlijk;)

9. lianne1984

Nov 13, 2006
    98
    0
    0
    ja ik ga ook zeker tot het weekend wachten met testen, bij ons eerste kindje heb ik ook pas heel laat positief getest dus ik heb nog een klein beetje hoop.

10. Mamsietje

Mamsietje Lid

Mar 30, 2010
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    @lianne84

Hoe is het nu met je?? Nog steeds symptomen?
    Met mij gaat het gelukkig iets beter, nog wel keelpijn maar de koorts zakt gelukkig weer een beetje...
    Ga je van het weekend nog testen??

11. lianne1984

Nov 13, 2006
    98
    0
    0
    hoi mamsietje,

het gaat wel goed hoor heb nog wel symptomen en regelmatig van die steekjes, ik denk dat ik van het weekend nog wel even ga testen en jij??

12. Mamsietje

Mamsietje Lid

Mar 30, 2010
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi lianne84

Ik voel me vandaag echt stukken beter. Nog wel last van mijn keel maar de koorts is gelukkig helemaal verdwenen.
    Verder voel ik eigenlijk weinig. Ik heb ook geen flauw idee of mijn eisprong al is geweest of niet. Ik denk het wel want ik had een aantal dagen geleden een beetje een zeurderige buik en last van wat slijmverlies.
    Ik ga gewoon uit van een cyclus van 43 dagen...als ik dan nog niet ongesteld ben dan gooi ik er een testje tegenaan. Eerder heeft gewoon geen zin omdat ik geen flauw idee heb waar ik op dit moment in mijn cyclus zit....
    Hoe was het bij jou bij je eerste zwangerschap?

13. lianne1984

Nov 13, 2006
    98
    0
    0
    bij de eerste zwangerschap ben ik eind juli gestopt met de pil ben niet ongesteld geworden en teste pas midden september positief, had toen ook wel symptomen en heel veel negatieve testen dus dat geef me nog een beetje hoop.

fijn dat je je weer wat beter voelt

14. Mamsietje

Mamsietje Lid

Mar 30, 2010
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    @lianne84

Ja dan kan ik begrijpen dat je nog hoop hebt. Tja, je weet het nooit he!! Bij mijn eerste zwangerschap was het ook zo. Ik stopte eind augustus met de pil en testte eind oktober positief.
    Ach, we kunnen niks anders doen dan veel klussen en afwachten ;)

Share This Page