Ik heb maandag 28 juni mijn NOD, nu heb ik heel sterk een gevoel dat ik zwanger ben, heb alleen niet zoveel kwaaltjes... Heb last van vermoeidheid, en mijn borsten zijn heel erg zacht geworden, ook kan ik veel makkelijker poepen als anders... verder heb ik een raar gevoel in mn buik, een vol gevoel.. kent iemand dit? terwijl je zwanger was of juist niet.. Liefs Visje
Ik had ook heel sterk het gevoel dat ik zwanger was zonder duidelijke kwaaltjes. Wanneer wil je testen?
Heb gister een test gedaan maar die was natuurlijk te vroeg... kon het weten maar kon gewoon niet wachten.. nu wil ik dinsdag weer een test doen.
spannend! ik had helemaal geen kwaaltjes, alleen heel sterk het gevoel dat het raak was. ik zou wel idd even wachten met de volgende test, zodat je zeker weet dat de uitslag ook daadwerkelijk de uitslag is.. anders kun je behoorlijk wanhopig worden! ik zal voor je duimen!
heey visje86, spannend, ik heb ook maandag mn nod en ik wil je even succes wensen. Heb vandaag getest, maar is negatief, helaas. Misschien ook nog te vroeg, wie weet. Ben benieuwd en houd ons op de hoogte! Liefs
word wel steeds duidelijker... ben nu wel een beetje misselijk aant worden.. dat had ik nog niet gehad.. ben echt benieuwd! @sabbie: Wat leuk dat we gelijk op gaan!.. hoop voor jou dat het raak is!
Visje, bij mijn zwangerschap (ondertussen twee jaar geleden) had ik net dezelfde kwaaltjes... Vooral dat van het makkelijker naar de wc kunnen . Wil je geen valse hoop geven, maar hoop natuurlijk dat het raak is!
@ Sabbie: Hoe gaat het bij jou? Bij mij nog niks te zien, maar de test was net weer negatief.. Heb wel n beetje last van misselijkheid zo nu en dan.. en net het gevoel dat ik ongi ga worden.. zo'n rommelent geluid in mn buik.. Dus ben bang dat we op naar de volgende ronde gaan
Dat dacht ik ook, had ook steeds een ongi gevoel en zie mijn banner Ik hoop iig dat je snel duidelijkheid hebt
Hallo Visje, ongigevoel hoeft inderdaad niet te betekenen dat het geen zwangerschap is. Dat weet ik nog van de vorige keer. Gewoon testen en als ondanks negatieve test de ongi uitblijft over een paar dagen weer testen Over een paar dagen kan ik testen. Ook ik heb het gevoel dat het raak is. Misselijk, ongigevoel en vermoeidheid. Ben wel bang dat ik me vergis of dat ik het zo graag wil dat ik me dingen ga verbeelden. Of dat er wel wat is maar dat het nog misgaat, dat kan ook nog heel goed zo aan het begin. Maar goed, geduldig afwachten maar want ik kan pas halverwege/eind van de week testen. Veel succes ook voor jullie, Visje en Sabbie Een inmiddels niet zo'n verse mamma meer(dochtertje inmiddels een jaar geweest)
Ik herken het jammer genoeg van elke maand ... en zoals je ziet nog niet zwanger... Hoop voor je dat t bij jou wel goede klachten zijn
De hoop is eigelijk al vervlogen.. heb nu ook gewoon nergens meer last van alleen een gevoel van ongi worden... Maarja Tara, misschien is het toch zo als het bij jou kan, dan kan het ook bij anderen nietwaar?.. We wachten weer af!
zo te zien kan het echt beide kanten op, want rommelende darmen en menstruatieachtige krampjes horen ook bij de eerste zwangerschapskenmerken! Mijn borsten worden trouwens al heel vroeg in de zwangerschap harder/steviger. Je zou evt ook nog aan je baarmoeder kunnen voelen, (of die hoog ligt en hard is.) ben benieuwd!!
Ik herken het ook, ben nu ook aan het wachten, mijn NOD is ws woensdag, zit nu al op dag 31. Maar het kan ook schijnzwanger zijn, ben wel misselijk, dikke buik etc.. Maar had vanmorgen nog nega test. Vorige cyclus was ik pas op dag 34 en die keer ervoor op 32, dus ik weet het ff niet. Als het deze ronde niet lukt dan verder met hormonen spuiten. succes allemaal!
Doordat ik vrij fors ben kan ik heel moeilijk voelen of mn baarmoeder hoog of laag ligt.. maar heb wel het idee dat mn onderbuik iets dikker is dan normaal.. maarja we wachten het gewoon af.. ik hou jullie op de hoogte! @moon: Ik zal voor je duimen!
Hallo Dames, Ik ben nieuw hier en vraag me af of jullie me misschien kunnen helpen. De eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 6 Juni. Deze ongesteldheid duurde 4 dagen. Ik heb mijn ei gevoeld op 15 Juni. Twee dagen daarna heb ik last gehad van bruinverlies, wat 3 dagen duurde. Op het moment heb ik al een aantal dagen last van een rommelende, opgezette onderbuik (soort ongi-gevoel maar net iets anders), gevoelige borsten, m'n humeur is net een achtbaan, moet veel plassen en merk dat ik ineens trek heb in dingen die ik normaal niet lust. 1 Juli is mijn eerste NOD. Vanaf wanneer zouden jullie me aanraden om te gaan testen? Want ik heb zo'n gevoel dat het raak is
Je kan het altijd proberen nu.. wie weet.. en anders wacht je tot donderdag.. Succes! ik duim voor je!
Hey ik herken de klachten wel een beetje ik moet pas over 2 weken testen maar heb ook erg last van vermoeidheid en een vol gevoel in mn onderbuik. Ook heb ik last van ongesteldheidspijn lijkt het maar dan zonder dat ik ongesteld ben. Ik heb daarintegen alleen juist veel moeite met naar de wc gaan
over 2 weken pas testen? ehm.. dan zit je nu net rond je eisprong toch? beetje vroeg in mijn ogen om al klachtjes te hebben