zwanger??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Visje86, Jun 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    @Visje86: Wat jammer dat je toch ongi bent geworden! En het zag er nog wel zo hoopvol uit. Maar ja, die 'kwaaltjes' zeggen dus ook niet alles, je lichaam kan je flink voor de gek houden!
    Op naar bevruchting in juli voor ons dan maar he!!!

@Verse mamma: Ik denk dat de warmte wel meespeelt idd. Ik was vorige week ook af en toe een klein beetje misselijk en weinig eetlust, maar blijkbaar kwam het bij mij dus door de warmte.
    Maar wellicht ben jij gewoon hartstikke zwanger!!! Ik blijf voor je duimen! Houd ons op de hoogte he!

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    balen meiden, ik had het zo gehoopt voor jullie!
    Op naar de volgende ronde. Wel hoop blijven houden hoor!!!

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    hier nu 8 dagen overtijd en vanmorgen negatief getest, volgens de arts-assistent is mijn ei dan gewoon later geweest, zeer grote kans dat ik dan dus gewoon niet zwanger ben, hopelijk komt de ongi snel,dan kan ik weer verder

jammer dat jullie ook niet zwanger zijn :(
    liefs Miek

4. verse mamma

verse mamma Actief lid

Aug 27, 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier uiteindelijk ook niet zwanger. Vanmorgen ongesteld geworden en het heeft ook doorgezet.
    Toch ben ik er van overtuigd dat er wel iets was, zo'n rare lange cyclus wat ik nooit heb en dan die misselijkheid die nog steeds trouwens niet over is.
    Maar goed, het is niet gebleven en ik ga dus ook met jullie naar de volgende ronde

Succes allemaal

Share This Page