temperatuur blijft hoog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snooky, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wij zijn al een jaar bezig. Vorige week voor het eerst naar de gyneacoloog geweest. Heb daar een inwendige echo gehad. Ik temperatuur egenlijk iedere maand. Nu zit ik op dag 16 na mijn ei en de temperatuur blijft maar stijgen. Heb na mijn ei wel wat steekjes gehad onder in mijn buik en mijn borsten zijn nu een week wat gevoeliger. Dit heb ik ook wanneer ik ongesteld moet worden. Ik durf echt niet te testen omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling. En heb vorige week nog een inwendige echo gehad en toen hebben ze ook niks gezegd. Wat denken jullie???

Liefs

2. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik ga vanuit dat je normaal 14 dagen na je eisprong ongi word?
    Dan zou je nu een testje kunnen doen hoor. Het klinkt wel hoopvol.
    Ik snap wel dat je bang bent voor een te teleurstelling, maar in onzekerheid zitten is ook niet erg aangenaam. Succes, ben benieuwd!

3. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    normaal wordt ik idd 14 dagen na eisprong ongi. Mestal heb ik een paar dagen daarvoor ook al bruinverlies... Maar verder heb ik weinig klachten! Maar dan zouden ze toch ook iets op de inwendige echo moeten hebben gezien?

4. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Bij mijn echo was ik waarschijnlijk 4 / 5 weken zwanger er was toen niks te zien op de echo alleen edometrium wat verdikt was, als jou echo een week geleden was kan het dus zeker zijn dat er niks te zien was.
    Ik zou een testje doen als ik jou was, zeker als je normaal heel regelmatig ongesteld bent.
    Ik zal duimen dat hij positief is :)

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

helaas kan ik het niet uit persoonlijke ervaring vertellen maar wel van mensen uit mijn omgeving het duurt ongeveer 5 tot 6 weken tot je iets kunt zien.
    Een week geleden zak je een week na je ei dan is het mogelijk nog niet eens ingenestelt en gaan nog 7 van de 10 gevallen mis. Het eitje is maar 1 of 2 mm dat is met een echo dan niet te zien.
    Ik hoop voor je dat het raak is.
    Sterkte met testen.

6. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Ook ik ga voor je duimen meid!

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Een week na ei kunnen ze met een inwendige echo nog niet veel byzonders zien als alleen verdikt bmslijmvlies, dit hoeft niet perse op een zwangerschap te duiden.
    Máár als je nu op dag 16 zit na je ei, dan zou ik toch eens een testje gaan wagen hoor! ;) Spannend!

Succes!

8. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht en dan eens zal gaan testen! Vind het zo spannend! Maar ik voel verders nog niks bijzonders... alleen dat mijn ongi uitblijft :)

9. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Heb vanmiddag toch maar even een paar testjes gehaald en heb positief getest!!!:) Heb gelijk maar 5 testen gedaan en allemaal positief! Ik kan het echt niet geloven..... JIPPIE!!!!!

10. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Gefeliciteerd!! super zeg! En fijn dat je niet verder hoeft met de onderzoeken nu!:D

11. snooky

snooky Lid

31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja echt super!! ben zo blij dat we de medische molen niet in hoeven.....

12. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd meid! Ik had al een goed gevoel bij je.
    Geniet ervan, ik wens je een fijne zwangerschap toe.

13. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Wat fijn zeg!!!! van harte gefeliciteerd, geniet ervan :)
    liefs miek

14. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Wat fijn PROFICIAT, geniet ervan!!

15. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd meid!!! Wat fijn dat je de mmm niet in hoeft.

Deel Deze Pagina