zwanger???

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Tante Pol, Jun 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

Nov 7, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    #1 Tante Pol, Jun 27, 2010
    Last edited: Jun 27, 2010
  2. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    link doet t niet... kom bij t inlog gebeuren van FF

3. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

Nov 7, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    hoop dat dit wel werkt

4. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    Hoi, zie wel een kaartje nu, maar je hebt maar een paar dagen getempt? Op basis van deze paar dagen kun je nog niets zeggen. Waar zit je in je cyclus? En een temp verhoging betekent dat je eisprong is geweest en niet dat je per se zwanger bent hoor. Je moet dan je hele cyclus tempen om daar inzicht in te krijgen.

5. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

Nov 7, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    hier is het van de vorig maanden ik krijg het niet allemaal bij elkaar.. ik heb nog nooit hoger als 36.8 gezeten en als her 36.8 was dan was dit maar 1 dag... ik heb al een week pijn in me tepels en al een week een ongi gevoel...

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Er valt niks te zeggen over je kaartje aangezien je maar 6 dagen getempt hebt..

Waar zit je nu ergens in je cyclus dan, op dag 6?

7. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

Nov 7, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik temp al 3 maanden! Als je mijn vorige reactie leest dan zie je daar de andere schema's..

Ik ben in feb gestopt met de pil en sinsdien is er niets gebeurd dus ik vroeg me alleen af of dit op een zwangerkaartje lijkt. Vanmorgen was ik weer 36.9

gr.

8. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

Nov 7, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    niemand??

9. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Waarom ben je met een nieuw kaartje begonnen? Is zo niet helemaal duidelijk namelijk, ben je al bij de ha geweest ivm je 3 maanden uitblijven van je ongi?

10. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    maar als ik t goed begrijp had je elke keer, 36,3 of 36,4 en nu is ie sinds 5 dagen hoger? dan heb je misschien 5 dagen geleden je ei gehad?

Als je alles in 1 kaartje invoert, dus die laatste temps ook bij t oude kaartje, denk ik dat ie een eisprong zal aangeven..

Als ik t zo goed begrijp?

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit denk ik ook!

Ik denk dat je ein-de-lijk na pilstop je ei hebt gevonden! En ja... daar kunnen je klachten erg goed van komen!

(Overigens moest ik destijds na pilstop ook ruim 3 maanden wachten op mijn eerste echte ongesteldheid.)

Ik hoop voor je dat je rond je ei hebt geklust en je over een dikke week positief test!

En zoals mijn voorganger zegt:
    vul deze temperatuur in bij je vorige kaartje. Ook ik denk dat FF dan een mooie eisprong aangeeft.

Overigens moet je altijd pas met een nieuw kaartje beginnen als je ongesteld bent geworden! Dan start je nieuwe cyclus immers?

12. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

Nov 7, 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    hoi,

ik heb dit geprobeerd maar dat lukt me niet... ik ga nog wel even kijken of het lukt. Ik ben in september 2009 gestopt met de pil en niet in februari. Ik moet toevallig morgen naar het ziekenhuis voor een eerste afspraak dus ik neem meteen me papieren tempkaarten mee die ik van de ha moest bijhouden. En ik heb toevallig inderdaad rond die dagen geklust. Dus ik hoop dat het doorzet met de hoge temp. Vanmorgen was ie weer gewoon hoog. Weet iemand hoelang hij hoog blijft bij een eisprong??

13. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    Als het goed is blijft je temp hoog tot je ongesteld wordt. Als je zwanger blijkt, blijft deze vaak hoog. Maar het is toch afwachten hoor. Een hoge temp na eisprong geeft geen garantie op zwangerschap.

Share This Page