Miskraam??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder1982, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik heb sinds paar dagen last van mijn onderbuik en ik verlies ook bloed, zowel oud als 'nieuw' bloed. Soms ook wat stolsels. Is dit een teken van een naderende miskraam? Herkend iemand dit?

2. Meara

Meara Niet meer actief

Wanneer heb je een positieve test gehad?

3. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Vorige week maandag. Ben nu bijna 6 weken zwanger, heb namelijk al een echo e.d. gehad.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep wanneer had je de pos test???
    Ik heb na mijn pos test ook oud en nieuw bloed verloren maar dit was heel onregelmatig en na 2 1/2 dag opgehouden voor mij veel te kort voor een ongi, dus was bang voor een miskraam maar het scheen een innnestelingsbloeding te zijn. Maar ik had geen stolsels.

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ajjj meis, die stolsels zinnen me niet, dat andere kan......als je ongerust bent gewoon bellen meis.

6. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik heb al sinds maandag wat bloedverlies maar nu verlies ik ook stolsels af en toe. Ook heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden, pijnlijke onderbuik.

7. Meara

Meara Niet meer actief

Ik denk helaas dat je inderdaad een miskraam hebt. Buikpijn stolsels en bloed is geen goed teken meid.

Ik zal voor je duimen maar wens je ook alvast sterkte

8. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0

Dankjewel, ik denk dat het ook een miskraam is. Ik heb vandaag ruzie gemaakt met een vriendin en na mijn ruzie kreeg ik opeens buikpijn en later op de wc zag dat ik opeens zat te bloeden...

9. Meara

Meara Niet meer actief

Dat is heel vervelend voor je. Sterkte hoor

10. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Verlies je altijd heel veel bloed en stolsels tijdens een miskraam? Of verschilt dat per vrouw?

11. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Vlinder, ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen!
    Liefs

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een ruzie kan geen miskraam opwekken, hoor! Dan is er in de aanleg iets fout gegaan.
    Je bent er zelf de oorzaak niet van. Sterkte!

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    bij twijfel altijd de VK bellen, die regelt een echo voor je en kan je goed gerust stellen.
    niet om je valse hoop te geven maar mijn VK kwam bij mij langs bij mijn mk en kwam toen net bij iemand vandaan die bloedde echt vreselijk, maar met het kindje was alles goed. Dus een echo kan toch wel veel duidelijk maken.
    Maar dit klinkt inderdaad niet goed!

Sterkte!!

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Erg vervelend allemaal die onzekerheid!

Ik heb afgelopen week een miskraam gehad, woensdag 16.00 een goede echo gehad met 8 weken en 6 dagen ik verloor bloed en had er geen goed gevoel over en dat bleek te kloppen donderdag rond 11.30 heb ik ons kindje verloren.
    Een goede echo geeft nooit geen garantie dat blijkt nu wel voor ons.

Het is zo een groot wonder als een kindje gezond en volgroeid geboren wordt.

15. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

er wordt niet voor niets gezegt kinderen neem je niet kinderen "KRIJG" je, heel veel sterkte

Deel Deze Pagina