Ongepland maar niet ongewenst hoor... Mijn nieuwe vriend en ik...eerste keer...gelijk raak Was wel even schrikken!!! En om eerlijk te zijn, het is nog steeds niet helemaal tot me doorgedrongen dat ik zwanger ben (soow das eruit hihi) Ik ben 27 jaar en wil al heel lang kinderen, maar op vriendjesgebied zat het steeds tegen, dus ja Maar nu ben ik dus 2 februari 2011 uitgerekend
Kan me voorstellen dat je nog even aan het idee moet wennen. Maar dat lijkt me niet meer dan normaal hoor. Wat vindt je vriend er van? Ik ben ook in februari uitgerekend, worden vast hele leuke kindjes! Gefeliciteerd in ieder geval!
Jullie ook gefeliciteerd Of ie er blij mee is, hij zegt nu van wel...maar ik voel het niet echt (is dat logisch). Kijk tegen iedereen zeg ik dat ie er blij mee is...maar hier kan ik tenminste eerlijk zijn Ik weet zeker dat ik blij ben met de baby, maar ik weet zelf ook niet meer of ik wel blij ben met hem. Hij neemt nooit initiatief en zeurt echt zo vaak aan mijn hoofd over dat ik geen zin heb in sex... Ugh...
Dat is wel een vervelende situatie konijntje. Ik denk sowieso dat mannen anders met een zwangerschap omgaan dan vrouwen en dat dat logisch is. Maar het zou natuurlijk wel fijn zijn als hij rekening met jou zou houden nu. Mijn vriend moest ook erg wennen hoor en dat duurde ook wel even, maar nu gaat het een stuk beter gelukkig. Maar wij zijn al wel wat langer bij elkaar. Maar ook mijn zwangerschap was niet gepland, dus dat was ook eventjes schrikken. Probeer er goed met je vriend over te praten en dan maar hopen op wat meer begrip. Hoop voor je dat het goed komt.
Gefeliciteerd! Logisch dat het even schrikken was. Jammer dat je het gevoel hebt dat je vriend er niet echt blij mee is, hopelijk draait dat allemaal nog bij. Vind wel dat ie wat meer rekening mag houden met jou nu.
Daar zijn we voor heh...dat is het mooie van zo;n forum! Zou het wel goed met hem bespreken hoor meid! Anders heb jij dalijk een nare zwangerschap en die zou juist mooi moeten zijn!\ iig GEFELICITEEEEEEEERD!
Gefeliciteerd en ik hoop dat je er samen met vriend uit mag komen.. Zodat jullie samen blij kunnen zijn met dit wondertje! Denk goed om jezelf (vooral omdat hij dit nog niet lijkt te doen!) En probeer ondanks de vervelende situatie te genieten als het besef is geland (Ben ook nog bezig te landen hoor weet net 4 dagen dat ik zwanger ben )
Konijntje, Een dikke proficiat met jouw zwangerschap! Probeer er toch met je vriend over te praten, want jouw zwangerschap zou inderdaad een héle mooie periode moeten zijn en tis leuk als jullie daar beiden zouden van kunnen genieten! Liefs xxx
Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat je er ondanks alles toch van kan genieten. Blijf praten met je vriend.Hij is waarschijnlijk ook geschrokken en voor een man is het allemaal nog moeilijker te bevatten, want het gebeurd allemaal niet met zijn lichaam. Er gaat straks een heleboel veranderen met een kleintje.Neem beide de tijd om daar aan te wennen. Deze 3e zwangerschap kwam voor ons ook als een complete verrassing. Ik was er absoluut nog niet aan toe en moest erg aan het idee wennen.Dat heeft toch wel tot ongeveer 14 weken geduurd, toen pas begon ik echt te beseffen en te genieten van het feit, dat we er echt nog een kleintje bij krijgen en nu kan ik niet wachten op de kleine frummel en ben helemaal in love
van harte gefeliciteerd. Ik ben morgen 3 jaar met mijn vriend en we hebben al 2 prachtige dochters. Bij ons heeft het goed uitgepakt en we hebben het erg goed met zn vieren. Ik hoop dat dat bij jou ook zo is
Van harte gefeliciteerd Wat is het mooi he, dat zo'n klein kindje in je mag groeien en zich mag ontwikkelen daar Voor een moeder voelt dat inderdaad anders. Ik had gelijk al dat ik helemaal blij was etc...maar mijn man begon het pas echt leuk te vinden als je buik groeit, en je het kindje ziet bewegen, en de eerste echo etc. Misschien dat de eerste echo het hem doet beseffen Het heeft even de tijd nodig om te beseffen voor allebei denk ik dat je zwanger bent Hoop dat het wel goed blijft gaan met jullie, en jullie een heel gelukkig gezinnetje gaat worden Heel veel succes en geniet er lekker van !
Als eerste : Van harte met je zwangerschap!! Spannend he..ongepland.. ik weet wat je voelt.. Ook hier.. vriendje en ik zijn nu 7 maanden samen,en ik ben nu 16 weken zwanger.. Gelukkig was/is mijn vriend er heel erg blij mee! Ikzelf ook wel,maar heb heel erg moeten wennen omdat het zo snel ging allemaal.. ik was bijvoorbeeld vantevoren al bij hem ingetrokken.. zonder dat we wisten dat we zwanger waren.. En dan toch die onzekerheid he.. Ik lees uit je berichten dat je heel graag kinderen wilde,blijf hier dan ook achterstaan!! Langzaam aan komt het besef,ook bij je vriend.. het is niet niks om opeens een kind te krijgen.. dat duurt echt even voordat het doorgedrongen is.. en zelfs na 16 weken denk ik soms van pfff... het is een verhaal,en ik zou nog veel meer kunnen vertellen..heb je behoefte aan lotgenoten,je mag me altijd een berichtje sturen!!