hoihoi allemaal! vandaag hier een account aangemaakt en heb me ook voorgesteld in het daarvoor bestemde topic. Gisteren een zwangerschapstest gedaan en die sloed NEG uit. eigenlijk stom gedaan want op internet staat dat bij een onregelmatige cyclus je pas het beste kunt testen 19 dagen na de seks. Dat is bij ons dan a.s. zondag het geval. Nu gaan wij dan ook vanavond een nieuwe test halen en die het weekend doen. Nu ben ik na gisteren wel een beetje onzeker geworden over mijn lichaam, want verschijnselen heb/ heb ik gehad en zijn afgenomen. - soms misselijk (voornamelijk dan s nachts) vooral vorige week en twee weken terug. - bloedverlies (dit is denk ik dan de innesteling geweest) Dit was twee dagen roze en daarna 3 a 4 dagen donkerrood bloed en zonder menstruatieklachten. - maagpijn - erg moe - veel plassen - enorme stemmingswisselingen, ik kan huilen en soms zonder reden - veel afscheiding (dit heb normaal ook) - afgelopen zondag had ik een flupke rozeverlies met daarin twee puntjes/ streepjes bloed. wie herkent dit? : : Op naar zondag ochtend en dan weten we meer. liefs anita
In mijn oren klinkt die bloeding meer als een menstruatie. 5 a 6 dagen is geen innestelbloeding meer.. dit is echt misschien maar 1 keer met afvegen..
daar zat ik inderdaad zelf ook aan te denken alleen het gekke is dat ik mijn eisprong gevoelt heb met als gevolg witte vloed en 4-5 dagen daarna begon het bloedverlies.
tja moeilijk.. maar 6 dagen bloeden met donkerrood bloed, lijkt mij wel erg veel. wit vloed is ook heel normaal na je eisprong. Ik heb het altijd. groetjes
sja soms zit een mens raar in elkaar, thanks voor je reactie en ik moet gewoon a.s. zondag afwachten en me er niet te druk om maken denk ik DAn gaat de tijd ook het snelst. ik laat het weten........... groetjes anita
klinkt inderdaad als menstruatie,maar wel erg vroeg. Da's raar. Verder herken ik de symptomen ook, behalve eht misselijk zijn. Daarvoor in de plaats heb ik zere borsten. Heb ook net een test gedann, NEG. Moet ook zondag ongesteld worden. Laat het even weten wat eht is geworden, wel spannend! groetjes wies