Hoi mama-wanna-bees, Ik heb regelmatig dat mijn ovulatietesten een paar dagen een positief resultaat geven. Heeft iemand dit ook wel eens gehad. Zou dit ook betekenen dat hij eraan komt? Of wat anders? Vorige maand had ik wel een hele duidelijke, één dag. Liefs Blosh
Ik had ook altijd 2 dagen een positieve ovutest en ik heb ook wel eens 3 dagen een positieve test gehad. Betekend dat je ei eraan komt, en je dus moet klussen
Ik begreep dat een eisprong zoiezo een proces is, en dat een eitje er soms ook langer over kan doen, daarom kun je zolang nog een posi test hebben.
Het is echt heel normaal een paar dagen een positieve ovutest te hebben. Daarom verkopen veel merken er een paar tegelijk zodat je je zo precies je ei op kan sporen De streepjes worden dan met de dag duidelijker. Wanneer je echt een knaltest hebt, dan 24-36 uur erna zal je je eisprong hebben. En daarna zal het duidelijke streepje weer afnemen..... Liefs
Ik ben in ronde 4 zwanger geraakt en had de laatste 2 rondes wel 4 dagen een knallende ovutest. maakte ik mij een beetje zorgen om, maar zonder reden, want ben nu zwanger.