nog maar es

Discussion in 'Zwanger worden' started by music4life, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

zo ben ik weer
    ff mijn verhaal

op 17 en 18 juli mijn pos ovulatietesten
    19 juli eisprong? denk ik

27 ochtend heel klein beetje bloed
    28 smiddags bruine afscheiding
    29 nog/niks

waneer zou ik kunnen testen!? als ik neg test word ik dan ongi of zit er dan nog een kansje in:(

geen idee waneer mn nod is ivm een zeer onr cyclus
    hoor graag van jullie:D

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Hi Music4life, we zitten ongeveer gelijk. Ik heb als het goed is 19 juli mn ei gehad (volgens FF en positieve ovutest). Mn cyclus is gemiddeld 27 dagen, dus mijn NOD zou 2 augustus zijn. Ik denk dat ik zondag ga testen, ALS er nog geen ongi is....
    Ik wil echt niet voor NOD testen, maak ik mezelf alleen maar gek.
    Maar wat is je gemiddelde cyclus? Dan kan je daar toch vanuit gaan, om een beetje houvast te hebben?
    Succes iig!

3. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
  4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik zou toch proberen 14 dagen na je vermoedelijke eisprong te testen, mocht je nog niet ongi zijn dan. Ik zou dan op a.s. maandag uitkomen, maar als je uit gaat van je korte LF dan zou je vandaag kunnen testen. S6!

5. music4life

nou mn langste na de bevalling van mn dochter is 42 dagen ,, ff rekenen dan zou ik op 3 aug kunnen testen! hmmm spannend

6. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ik denk als je 14 dagen bij je eisprong optelt dat je dan aardig in de buurt van je NOD zou moeten zitten. Meeste testen kunnen 12 dagen na je eisprong positief testen als je zwanger bent.
    Ik zou het 31 juli of 1 augustus proberen. Is het dan nog negatief dan heb je nog kans dat je 2 dagen later wel positief test.
    Het feit dat je iets bruin bloed hebt verloren zou best een innestelling kunnen zijn geweest?

7. mammavan2snoetjes

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Hoe voel je je verder, nog kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen duiden??? Ben benieuwd

8. mammavan2snoetjes

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Ik zou er gewoon alvast een testje tegenaan gooien.... ik testte zelfs 5 dgn voor NOD positief.... en werd toen ook steeds duidelijker zie foto's in mijn profiel

9. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

ik zou denk ik wachten tot het weekend (weet hoe moeilijk het is) maar ik denk dat je dan het dichtste bij je nod zou zitten en hoe dichter bij hoe betere kans op een positieve test je hebt

10. music4life

dames ik ben ongesteld :( volgende maand naar de ha denk ik

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

he bah meid, wat jammer. ik had echt gehoopt op goed nieuws voor je.

12. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    He bah wat naar nou. Weer alle hoop vervlogen...

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    NEEEE dat is echt vervelend!
    Succes met de volgende ronde iig!

14. music4life

hmmm meiden ik baal nu zo ontzettend van mn lichaam ,ben ik nu ongi of wat is dit,,, gisteren een tanpon ingedaan zit er weerr bijna niks in!! bruinig,beeetje helder rood,,maargoed het nu al vanaf di! wat is dit ik word gekkkkkkk,,,

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het kan een innestelingsbloeding zijn natuurlijk asl het maar heel weinig is. vervelend die onzekerheid zeg:(
    als het niet doorzet zou je misschien een testje ertegenaan kunnen gooien van het weekend toch?

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Ja, ik heb wel vaker gelezen dat innestelingsbloeding een paar dagen kan aanhouden. Fijn die onzekerheid...
    Idd weer even testen van het weekend voor meer duidelijkheid!

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Heb je trouwens alleen wat bloedverlies of ook echt menstruatiekrampen?? Zolang je geen krampen hebt, kan het innestelingsbloeding zijn. Ik duim voor je!

18. music4life

hmm gister voelde ik me ongi nu niet meer, geen krampen geen buikpijn ofz,, ik heb gister getest negatief,dus ja denk niet dat ik nu nog pos ga testen

Share This Page