Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MaybeMama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Gadver, daar gaan we weer met de pijnlijke reacties. Waarom zou je er niet alles voor over hebben als je zo'n beslissing neemt??

2. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

29 jul 2010
    115
    0
    0
    Ja vraag het me niet. Maar ik denk ook dat mensen totaal geen idee hebben wat zoiets inhoudt hoor. Ik heb zo onnoemlijk veel stellen uitelkaar zien gaan na zo'n periode en vaak was de vrouw dan wel zwanger of was er een kindje en dan alsnog uitelkaar. Gewoonweg omdat het zo zwaar is.

Ja, ik heb veel voor een kindje over maar niet álles. Laat ik het zo zeggen, mijn hubby en ik zijn getrouwd omdat we van elkaar houden en niet om een kind te krijgen. De basis is onze liefde...

Daarnaast heb ik een nogal ingewikkelde medische geschiedenis achter me liggen en heb daardoor het wel gehad met dokters en ziekenhuizen.

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om wel of niet naar het ziekenhuis te gaan voor onderzoeken of vervolg. Waarom kunnen andere mensen je nou ook niet eens gewoon in je waarde laten als je iets besluit te doen of te laten. Kan daar soms zo moeilijk tegen...

4. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

29 jul 2010
    115
    0
    0
    Niet schrikken hoor ik heet ineens anders. Ik was me er niet van bewust dat iedereen mee kan lezen op het forum daarom raadde men mij aan mijn gebruikersnaam te wijzigen dus vanaf nu ben ik MaybeMama ;)

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Slim van je, ik heb een tijdje geleden hetzelfde laten doen!

-x-

6. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

29 jul 2010
    115
    0
    0
    Ik had er geen erg in eigenlijk tot ik dacht hmm zo ben ik zelf ook binnen gekomen;)

En als ik het kon lezen kunnen anderen het ook lezen en da's niet altijd gewenst :D

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Zeker niet. Wat ik het fijne van deze site vind, is dat je je hele ziel en zaligheid hier kwijt kunt, EN dat er meiden zijn die in dezelfde situatie zitten als jij zelf. Geef toch een heel fijn gevoel, ondanks dat je elkaar toch helemaal niet kent,

8. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

29 jul 2010
    115
    0
    0
    Nou zeker weten! Het is zo herkenbaar en je omgeving wordt je al gauw zat is mijn ervaring.

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Helemaal mee eens. De meeste hebben het na 2 keer praten wel gehad. Hier kun je praten tot je een ons weegt en krijg je nog steeds reacties ;)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb je topic gelezen en hoop echt dat het raak is. Het is jullie echt gegund. Wilde even je sterkte wensen
    en zeggen dat zo'n opmerking heel gemeen is geweest van je moeder. Lijkt me ook pijn doen. Ik vind het heel knap dat jullie samen een beslissing hebben genomen, tot hier en niet verder, dat horen mensen te respecteren.

11. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

29 jul 2010
    115
    0
    0
    Dankjewel voor je lieve reactie. Is fijn om te horen :)

Deel Deze Pagina