Zo warm ineens?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Laurierblaadje, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu 2-3 dagen voor mijn NOD. Heb nog geen posi test, wel de nodige symptomen en mijn temperatuur doet wel heel erg gek deze keer. Alleen nu vandaag heb ik het ineens warm?! Mijn overdag temperatuur is ook ineens flink omhoog geschoten. Wordt ik ziek, of kan dit iets te betekenen hebben?

2. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Ik weet het niet.. ik heb bij mij eens gewoon puur getest om te kijken wat mijn lichaam eigenlijk doet.. ik heb de week voor ik ongesteld moest worden getempt en pas op de dag dat ik ongesteld moest worden ging mijn temperatuur omlaag met 0,1 en 0,2... maar verder dan dat gaat mijn kennis niet hoor haha. Ik hoop het iig voor je!

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik heb precies hetzelfde, had gisteren zelfs verhoging 37,8.
    (En ja dat is verhoging vanaf 37,5 tot 38 is verhoging en vanaf 38 graden is koorts. Had gisteren namelijk al een discusie met mijn man hierover en die discusie leek oneindig;):p, dus heb het maar opgezocht;):))

Alleen heb ik het niet warm, heb het koud lig zelfs onder de deken en voel me ook een beetje grieperig, maar ik weet niet of dit wat zegt, dus lees ook maar even mee.

@ mysore, toch maar gaan tempen (is wel interresant hé?:) tenminste dat vindt ik..) Maar hoe gaat het nu met je dan? Of ben je nou ongesteld? Ik ga zo nog wel is ff bij dat andere topic kijken:)

4. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    @Carlien, ik heb antwoord gegeven in het andere topic... anders denkt laurierblaadje dat ze antwoord krijgt terwijl het dan alleen maar over mij gaat :(

Deel Deze Pagina