ik ben 2 dagen overtijd ! heb een spiraaltje (al eerder een topic over gehad) en ben na de eerste paar x onregelmatig nu weer 3x regelmatig ongesteld geweest en nu dus 2 dagen overtijd . t zou natuurlijk kunnen dat ineens mijn ongi helemaal niet meer komt met een spiraal . heb wel duidelijk mijn ei gevoeld en nu ?? wat zouden jullie doen . ik heb nog een test liggen of zeggen jullie van wacht t nog ff af !!
Testen morgen ochtend, heb ik ook gedaan toen ik 3 dagen overtijd was ik was ook vrij onregelmatig. Voel jeje zwanger? heb je al symptomen? Ben benieuwd!
nou had getest zaterdag ene die was negatief . nu nog steeds geen ongi te zien , zou t dan toch miss weg blijven door de spiraal ???
Ik weet niet wat voor spiraaltje je hebt, maar ik hoor regelmatig dames met een Mirena er over dat hun ongi dan weg blijft. Wellicht bij jou nu pas, maar het kan. Als je het niet vertrouwd, zou ik zeggen: bel eens met je huisarts. Succes!
ik geloof best dat t nu ineens weg blijft maar toen ik 2 dagen overtijd was kreeg ik t ff warm nu inmiddels 5 dagen overtijd dus zal wel door spiraal komen