even beknopt mijn verhaal.. ik weet en snap t niet meer.. 14 juli ongesteld 1 aug laatste keer seks 17 aug. negatieve test (duitsland) 18 aug. ongesteld (dacht ik) 19e ook 20 en 21 bruinverlies daarna niets meer. 23e negatieve test (t zat me toch niet lekker die korte menstruatie) 25e positieve test en vandaag weer. zal even foto van testje van vandaag erbij zetten.. zwanger of niet??.. streepjes komen binnenm de 5 min en zijn echt roze..
hoi, al vin dik de foto niet overtuigend duidelijk, als je een pos. test hebt ben je zwanger. Dat zou ook kunnen natuurlijk als je edlm 14 juli was, en je hebt dus rondom de eisprong gevreeën. We zien wel vaker (lichter) bloedverlies rondom de verwachtte menstruatie datum. Binnen de 5 minuten roze streepje is zwanger! Mirjam
Dank je wel voor je antwoord... 25 en 26 aug was de test positief.. binnen 5 minuten roze streepje al was ie licht.. hij was duidelijk.. vandaag (niet met ochtend urine ) zo goed als niks te zien.. ik zie wel wat, maar tis niet op de foto te krijgen en dan beschouw ik m als negatief.. dat kan toch niet????? ik ben echt helemaal de weg kwijt...
hoi, het kan wel zo zijn dat ie eerst positief was en dat je een hele vroege miskraam hebt gekregen. Wacht maar even af, als je niet ongesteld wordt kun je over een paar dagen nog eens testen. Mirjam
Bedankt voo rje antwoord weer zo snel.. ik geloof er niet meer in .. zal het uit mijn hoofd moeten zetten... wel errug zuur dit..