Yes ben weer zwanger!! Super blij, gelijk na mijn miskraam bij 5 en een halve week zijn we weer zwanger. Ben wel een beetje bang dat het weer mis gaat. Dus we moeten even afwachten, over ander halve week mogen we bij de verloskundige kijken of het hartje klopt. Lieke
Hoi hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim met je mee dat alles goed is, en daarna... Genieten maar!
Dank je wel Lieke. Hoe ver ben je nu? Voel je je beter/slechter dan de vorige keer? Probeer ook te genieten hoor, al die stress is niet goed voor jou en je kleintje...
hoihoi gefeliciteerd met je zwangerschap , en de andere natuurlijk ook. hoop dat je er toch een beetje van kan genieten ondanks dat je bang bent dat het mis gaat. ik ken het gevoel hoor ben nu 4 weken zwanger en heb al 3 miskramen gehad dus pas bij 13 weken ben ik blij. kussie
Hallo, proficiat met je zwangerschap, je moet er gewoon van uit gaan dat het deze keer wel goed gaat!!! veel succes en probeer toch van je zwangerschap te genieten!!!
Dankjewel meiden, wat een felicitaties Denk dat ik 4 of 4 en een halve week zwanger ben: 9 september een miskraam gehad 20 sept. dacht ik dat ik een ei had maar.. 26 sept had ik ook een beetje ei pijn en slijm. 2 Oktober had ik een test die niet negatief was (was een heel heel licht streepje te zien.) Voor mijn man niet zichtbaar Op 5 oktober een oke streep. Dus weet niet zo goed hoever ik ben wat denken jullie?
Gisteren naar de VK geweest (had buikpijn en vertrouwde het niet) maar ben waarschijnlijk pas heel kort zwanger. Het vruchtje zat nog niet in mijn baarmoeder, wel zag het er goed uit. Over ruim een week mag ik weer langs komen.... hoop dat het dan goed zit. ben denk ik 4 weken 4 dagen zwanger, dus echt pril.