vanmorgen een testje gedaan en die was twijfel van MC vanmiddag kv test gedaan en die was posiiiiii maar ondanks dat ben ik nog helemaaaaaal in SHOCK!!!
Gefeliciteerd meid...volgensmij lopen wij ongeveer gelijk op.. Zie dat jij ook een miskraam hebt gehad.. Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten..ga voor je duimen dat het goed blijft gaan...mooie test in iedergeval
idd we lopen zoals het nu eruit ziet gelijk op jij oook GEFELICITEERD!! we proberen idd te genieten ervan en de rest zullen we wel zien
dankje wel.. jij hebt morgen je spannende dag hé?! had gelezen dat je een 'twijfeltest' had deze week? succes meid!!
Leuk, ik zie je topic. Gefeliciteerd! Grappig om te zien dat jouw KV testje er ook zo uit ziet als die van mij. Ik had vandaag ook nog een KV testje gedaan en die was ook iets donkerder dan de eerste.
Hey Nouvy!!! Zat pas nog aan je te denken! Wat supergaaf dat je een posi test hebt!!! Van harte gefeliciteerd!!! Hoop voor je dat alles nu goed gaat, we blijven positief!! Knuffel