help!!!!ff je jullie ervaringen i.v.m afleestijd...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tatjana, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatjana

tatjana Actief lid

2 jan 2009
    127
    0
    0
    hallo meiden,

wij zijn nu 4 maanden weer bezig om een kindje te krijgen en doe elke maand standaard een test...

nu heb ik altijd de k.v 2 voor 5 en die geven altijd naar de afleestijd negatief aan niet eens een klein streepje...

nu had ik hem vandaag gedaan en toen had ik naar de afleestijd wel een licht streepje...

ik heb met mijn eerste kindje het zelfde gehad maar dan met de dipstick...en toen was die ook positief (wel was de streep toen veel duidelijker)...

mijn cyclus verschilt een beetje...van de 25 t/m 30 dagen...
    op 1 nov zat ik op de 25ste dag van mijn cyclus...
    tot heden nog steeds niet ongesteld...

zijn er meer meiden die naar de afleestijd ook posi testen en daarna toch zwanger bleken te zijn en hoeveel dagen erna testen jullie posi binnen de afleestijd...

xxx tatjana

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de k2v5 geven soms echt wel vals positief na de afleestijd.
    als je dingen over aflezen na afleestijd wil lezen:

www.peeonastick.com

mijn advies: als negatief beschouwen, weggooien en als je van de week nog niet ongie bent eventueel nog een keer testen...

3. tatjana

tatjana Actief lid

2 jan 2009
    127
    0
    0
    hallo debby,

ja weet dat ik eigenlijk moet wachten met testen en moet wachten maar dat is soms zo moeilijk hahaha...
    en zeker als je het al eens meegemaakt hebt...
    daarom ben ik ook zo nieuwschierig naar andere ervaringen...

xxx

4. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Ik heba andere ervaring met testen aflezen na tijd, van onze 1ste dochter zag ik na afleestijd niks, was test spierwit... na een uur ik naar de vuilnisbak om manderijnenschillen weg te gooien, zag ik 2de streep....toch nog een test gehaald en die was meteen posi....en ze is nu 3 jaar....dus tja....ik duim vor je!!!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb wel eens een vals negatieve test gehad (zowel binnen als buiten de afleestijd...) en blij zijn met een dooie mus is echt erger dan wachten... maar ik weet het meid, het wachtbankje is slopend... hopelijk heb je gewoon nog niet genoeg hcg aangemaakt!

6. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    ik heb dit 4 keer mee gemaakt, buiten afleestijd licht streepje, en bleek alle 4 keer zwanger te zijn dus.. Spannend meis..
    Over paar dagen nog eens testen, dan zou die er sneller moeten staan..

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik heb na afleestijd een duidelijke 2de streep gehad maar was niet zwanger.
    Het was met de KV2v5.
    Ik duim voor je

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wij zijn nu 4 maanden bezig om zwanger te raken.
    Ook ik heb de vorig 2 maanden bij de kv 2v5 een duidelijk streepje gehad na de afleestijd (en dan niet ruim maar tussen de 5 en 10 min). Ik was dus niet zwanger.
    vorige maand heb ik 3! testen achter elkaar gehad (2 in de avond en 1 'smorgens) waarbij een 2de streepje verscheen.
    Ik zou hem dus als negatief beschouwen en over een paar dagen opnieuw testen ;)

Deel Deze Pagina