Okej Bedankt voor het ophelderen.. Wat is een tijdje.. Nu een week of twee a drie dat ik klachten heb..
Ik zag ook alleen op de eerste test een streepje. Zoals verduidelijkt door Babii. Al 2 weken symptomen? Ik denk dat je nu een antwoord krijgt dat dat bijna niet kan omdat je nog niet zolang het zwangerschapshormoon aanmaakt, mocht je zwanger zijn. Dat blijkt ook uit de test, maar ik had bij mijn zwangerschappen ook wel symptomen waardoor ik wist dat het goed zat. Zo'n 4 dagen voor de NOD. Hopelijk neemt je lichaam je niet in de maling. Wanneer ga je weer testen?
ik zie ze overal om alle3 de fotos.. zown roze vlekje.. en op de foto die een pagina terug staat toch ook een dun streepje.. ik dacht bij de eerste fotos al.. die is zwanger! maar de streepjes staan wel wat uit mekaar.. waneer ga je weer testen? ik duim voor je!!
Ik ga morgen weer testen.. Probeer het nog even vol te houden om te wachten!! Ben heel erg benieuwd!!
Kan het bijna niet meer volhouden, maar wil morgenvroeg met ochtendurine testen.. Weet nu helemaal niet meer of de vorige testen vals/neg/pos zijn.. Spannend!!
Lief van je!! Kan de hele dagen nergens anders meer aan denken!! En wat wil het toeval?? Mijn schoonzusje belde net om te vertellen dat ze zwanger is!!! Superblij voor ze!! Nu ik nog, hihi!
Ja, klopt.. Wel een beetje bloedverlies gehad met afvegen gisteren.. Vandaag alleen maar witte afscheiding.. Spannend!!
Ik zie echt geen streep op alle foto's, maar je hebt de test ook telkens tegen het licht in gehouden. Hopelijk ben je wel gewoon zwanger!
Kwam je topic weer even opzoeken, nog steeds in spanning zie ik Veel geluk vandaag, ik hoop voor je dat het raak is!
Dag meiden! Nog niet getest!! Zo ziek als een hond... Bah.. Vriendlief neemt na het werk even testjes mee, dan kan ik morgenvroeg testen! Fijn dat jullie zo lief meeleven!!