Hoi hoi, Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de dipstick zwangerschapstesten van zwanger&kids!! Zijn ze betrouwbaar? groetjes, Moontje
Ik heb ze vorige maand gebruikt, was toen niet zwanger en dat was ook heel duidelijk af te lezen Geen gekke indrooglijntjes...en ook niet naar 24 uur ( al mag je dan natuurlijk niet meer kijken )...dus ik vind ze betrouwbaar !
Hoi dames, Bedankt voor jullie reacties! Bij mij zijn ze ook superwit (zo mag mijn witte was ook zijn ) en ik ga er ook niet vanuit dat het deze ronde raak is. Maar ben wel benieuwd, omdat je toch vaak dingen hoort over de gevoeligheid van testen, hoe dat met deze testen is. groetjes, Moontje
Dan wil ik eigenlijk wel ff vragen hoe die ovulatietesten, dipstick, zijn van Zwanger & kids? Zijn die ook goed en betrouwbaar?
Ik ben erg tevreden met de ovutesten. Eerder gebruikte ik sensitest, maar die werden nooit zo duidelijk. Dit is mijn positieve test van vandaag van Z&K:
Dank je wel voor je antwoord De dipstick van sensitest heb ik in mijn vorige zwangerschap ook gebruikt.. afgelopen maand heb ik de midstream van Z&K gebruikt, bevallen ook goed.. maar de dipstick is natuurlijk goedkoper, dus moet ik die maar is gaan proberen Wat spannend dat je nu een positieve test hebt, op welke dag zit jij vandaag?
Ja, dan zou ik voor de dipsticks gaan. De stickjes zijn toch hetzelfde, er zit alleen een extra omhulsel om de midstreams. Ik heb altijd een vrij lange cyclus en ook onregelmatig. Vandaag zit ik op dag 21, dat is voor mijn doen heel snel. Mijn man is er vandaag helaas niet, dus we kunnen pas morgenavond 'klussen'. Hopelijk zijn we dan nog op tijd. En jij?
Ik zit op dag 14.. ben gisteren begonnen met testen (heb er nog een paar midstream liggen, dus gauw nieuwe bestellen) Vorige maand had ik op dag 19 een positieve test en ik gok dat t nu weer rond die dagen zal zijn.. dit is mijn 2e ronde Dan heb je kans dat je morgen ook nog wel een positieve test hebt.. Succes!
Ik heb ook de dipstick ovutesten van z&k. Ik ben alleen geen goede gebruiker geweest. Ga ik deze cyclus (2e keer dat ik ze ga gebruiken) wel anders aanpakken, hoor! Meteen na ongi en elke dag testen. Moet ik dus ook nog effe wat in gaan slaan...hihi. Mama09, die van jou is echt positief. Jammer dat je man er niet is...kun je hem niet naar huis lokken ofzo?? Ik ben bang dat morgenavond mss net te laat zal zijn, maar je weet het niet. Na je piek springt je ei na 24-36 uur, dus alles kan. Hoop voor je dat het op tijd is!