Hallo allemaal, Ik moet over 2 dagen ongesteld worden als mijn cyclus ongeveer 28 dagen zou zijn voelde jullie paar dagen van tevoren dat je waarschijnlijk ongesteld ging worden? groetjes stephanie
nee, toen ik zwanger was voelde ik me alsof ik ongi zou worden, steeds krampjes. Ik ging steeds kijken of ik al ongi was. En als ik ongesteld moet worden komt het altijd onverwachts, soms best lastig.
Hoi hoi, Ik zit nu ook te wachten op mn 1e ongi na pilstop. Voel af en toe wel wat maar als je naar mn banner kijkt zie je dat ik heerlijk aan het ontpillen ben! Ik lees ook dat bij veel meiden de ongi erg anders is als met pil.. Ik voelde met pil precies wanneer ik het moest worden,kon de klok er gelijk op zetten. En nu na stop pil dus erg lange cycles en voel bijna niets... Elk lichaam is anders en die pil heeft de boel goed verstoord dus afwachten meis!
ja vervelend is dat he , denk wel dat k deze week ongesteld moet worden alsk tword hoop t niet natuurlijk haha, want ergens ronde de 12de voelde t ofk mn ei had en nou maar afwachten wat moeilijk is haha
het is per vrouw heel erg verschillend, ik krijg altijd 2 dagen van te voren hoofdpijn en dan weet ik dat ik ongi ga worden ik noem het dan ook ongihoofd 8). Maar deze ronde heb ik die niet gehad, en voelde ik hem ook niet echt aankomen. Dus kan iedere ronde weer anders zijn. Veel succes met het zwanger worden
Als ik ongesteld moet worden heb ik last van, pijnlijke borsten, krampen en ben soms misselijk. Maar dit verschilt idd per vrouw.
dank jullie wel, nog 1 dag te gaan al denk ik niet dat ik morgen ongesteld ga worden(morgen is dag 28) ben benieuwd wanneer dan wel hoop of snel of gewoon niet haha, heb wel last van mn borsten zijn wat gevoeliger en misselijk s ochtends enzo mja kan ook dat mn lichaam me voor de gek houdt t is afwachten
Ik krijg normaal gesproken ook altijd 2 dagen voor ik ongesteld word hoofdpijn. Maar gisteren werd ik volkomen onnverwacht 2 dagen te vroeg ongesteld, had het helemaal niet aan voelen komen! Nou ja, op naar de volgende ronde dan maar...
Ik had ook heel erg het gevoel dat ik ongesteld ging worden. Ik verloor zelfs al wat bruin bloed en dacht dat dit het begin was van mijn ongesteldheid (dat is het normaal namelijk wel altijd). Verder voelde ik ook amper wat, dus ik dacht écht dat mijn ongesteldheid eraan kwam. Het zette niet door en uiteindelijk heb ik toch maar getest en bleek ik zwanger te zijn!!! Dus wie weet.....
Ik merk het altijd een week van te voren, dan worden mijn borsten supergevoelig (en pijnlijk). Heb ik sinds vandaag ook weer dus alle hoop op eenzwangerschap is weeral gevlogen....
ik moet volgende week ongersteld worden maar mn hele hoofd is een en al puist word er zooo gek van! had ditnooit toedn ik de pil nog gebuikte! en mn tepels doen zoooon pijn! alsof ze ergens tussen een deur klem gezeten hebben ofzo! kan bijna geen thuisje erop aan zon pijn! hekend iemand dit ook? ik had dit noooit toen ik de pil gebruikte??