Hallo iedereen, Ik ben nieuw op de site maar wil jullie even vertellen dat ook ik zwanger ben Ben wel alleen zwanger dus geen partner maar ben reuze blij. Gister bij me huisarts geweest en ik ben rond de 6 weken. Heel spannend en nog erg pril Gelukkig heb ik nog niet veel last van bijwerkingen, behalve me borsten die veel pijn doen. Ik hoop dat ik hier veel nieuws en veel tips kan krijgen Liefs Luus
Ow op die manier hihi Ja dat is een lang verhaal! om het in het kort te vertellen: De vader is niet in beeld en die zal ook niet in beeld komen. Het was een eenmalig iets : Mensen zullen nu wel een oordeel hebben maar dat vind ik niet erg
Nou ik veroordeel je nu niet hoor! Jammer dat de vader niet in beeld gaat komen. Geniet van je zwangerschap!
gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! geniet er van als je happy bent met t alleen zwanger zijn is t goed toch?
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je er (ondanks de situatie) blij mee bent. Een kind is je onvoorwaardelijke liefde meer dan waard!!!!! Groetjes Gwen