Zwanger na curretage

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Ago, Nov 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Ik ben weer zwanger!!!! En we hopen heel hard dat het dit keer goed zal gaan!

De vorige keer liep de zwangerschap uit op een mk. 18 oktober heb ik een nacurretage gehad. Omdat ik daarna niet ongesteld werdt en vanallerlei symptomen kreeg hebben we afgelopen zaterdag een test gedaan waaruit bleek dat ik weer zwanger ben! Echt enorm snel dus na de curretage!

Ik ben echt heel erg blij met deze zwangerschap, aan de andere kant heb ik ook heel veel zorgen. 'gaat het dit keer wél goed'.
    Zijn er hier nog meer vrouwen die zwanger raakte na een curretage en/of miskraam en hoe zorgden jullie ervoor dat jullie een beetje rustig bleven?

Ik weet momenteel nog niet hoever ik ben omdat ik niet weet hoe mijn cyclus is geweest. Vanavond ga ik met de vk bellen om een afspraak te maken.

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D
    Hopelijk blijft het goed gaan.

3. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    hoi meid!

als eerste van harte gefeliciteerd :D
    wij hebben vorige maand een mk gehad van 6wkn, en nu zijn wij ook weer zwanger, het kan idd dus zo snel.. en de angst zit hier er ook wel in, maar op de een of andere manier voelt dit beter (kan ik ff niet uitleggen, puur gevoel kwestie) vorige maand rende ik om het uur om te kijken of ik bloedde, maar nu helemaal niet eens meer zo'n 'gekte' probeer het positieve vast te blijven houden.. zo doe ik het tenminste. Vorige week zondag had ik met afvegen weer bruin verlies (een veeg) en ik d8 ooohneee :$ daar gaan we weer! maar ik ging van toilet af en ik d8 bijmezelf, niks daar gaan we weer! en de dagen erna niks meer zoiets gehad.. dusja wie weet helpt het ;)

geniet ervan!!

liefs,

ps: je mag me altijd pb-en als je wilt praten ofzo..

4. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Geweldig hé dat het ook bij jullie zo snel weer raak is! Gefeliciteerd ook voor julli dus! :D Mijn gevoel is nu ook beter dan de vorige keer. Al schrik ik wel elke keer even als ik afscheiding voel of zo. Maar ik probeer zo positief mogelijk te blijven denken. Negatief denken helpt toch niet en laat je immers alleen maar slechter voelen.
    Ik heb vanochtend de vk gebeld en volgende week woensdag heb ik de eerste echo! Hoe ver ben jij nu?

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd meis

ik heb in feb 2007 een mk gehad en ben gecureteerd maar hier duurde het 13 maanden voor ik weer zwanger werd
    het enigste wat ik je kan zeggen geniet elke dag
    het is moeilijk en ik begrijp dat het verdrietig is maar je kan er niet rustiger onder blijven het is moeilijk je bent bang dat het mis gaat dat is logisch en daar kan je niks tegen doen vraag om een vervroegt echo als je een hartje hebt gezien is het meestel toch wat makkelijker om ermee om te gaan
    geniet meis en onwijs gefeliciteerd

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Gefeliciteerd en hopelijk heb je een goede en lange zwangerschap.

7. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey Dames,

Gefeliciteerd hoor spannend weer hoor. Gewoon vertrouwen hebben. En lekker snel een echo.

Ben zo blij voor jullie.

8. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Dank je wel. Ja, door alle zorgen vergeet je bijna te genieten... We krijgen volgende week woensdag de echo, dus nog 1,5 weekje wachten.

9. dieni

dieni Actief lid

May 17, 2010
    113
    0
    0
    Hey proficiat, volgens mij hebben wij al eens eerder berichten gestuurd mbt de miskraam.
    Ik had in juli mijn mk en uiteindelijk in sept nog een curretage. We hebben toen een cycles gewacht en nu weer zwanger...ik denk een 5 tal weken ofzo..ik wacht met de eerste echo tot 28dec..als het dan goed gaat dan zie ik tenminste iets meer op de echo!!
    succes!! en meer dan hopen kunnen we niet!!

10. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid.

11. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    idd lekker positief blijven en vooral genieten!! :D
    wij zijn nu 5wkn en 4dgn, volgende week dinsdag hebben wij intake en hopelijk een echo die week :D

12. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het nu wel goed blijft zitten!!

13. keano11

keano11 Actief lid

Feb 5, 2009
    116
    0
    0
    hoi dames
    ik ben na een mk ook gelijk zwanger geraakt zeggen de mensen en artsen maar ik denk dat het een tweeling is geweest en waarom ik dat denk is hierom
    ik was in nov 2009 zwanger geworden heel blij natuurlijk maar dat liep uit op een miskraam een week ongesteld geweest en toen dacht ik van nu ff rustig aan het komt vanzelf wel weer
    ik begoon in de eerste week na die menstruatie een beetje links onder in mijn buik pijn te krijgen en dacht messchien een eisprong je weet maar nooit tog maar ik had het mis het werd de week daarop wel heel erg erg naar de dokter geweest en die zei dat het mijn darmen waren ik vond het al raar want mij gevoel zei heel wat anders dus heb ik een test gedaan en blij toe want ik bleek nog zwanger te zijn maar dan bbz ik de verloskundigen gebeld en die heb mij gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo omdat ik die mk al gehad had en toen bleek ik die bbz te hebben en ik moest dezelfde avond met spoed geopereerd worden maar ik hoop dat het bij jullie dames natuurlijk wel allemaal goed zit want dit gun ik echt niemand ik heb het eerst goed moeten verwerken voordat ik weer zwanger wou worden en nu zoals jullie zien ben ik na 6 maanden weer in verwachting en het zit op de goede plek en ik heb het hartje ook zien kloppen en die dag kon mijn dag niet meer stuk meides ik zal voor jullie duimen dat alles goed verloop ik moest dit verhaal ff kwijt omdat het zo raar kan lopen met een zwangerschap

14. Female

Female Niet meer actief

Gefeliciteerd, wat fijn dat je weer zwanger bent!

Share This Page