Minder klachten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bientje, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bientje

bientje Actief lid

21 nov 2006
    255
    0
    0
    Hallo dames,

vandaag ben ik 8 weken en heb het idee dat de symtomen een beetje afnemen. Althans het lijkt. Ik heb niet veel klachten dan alleen gespannen borsten en moe. Nu lijkt het steeds in de ochtend dat mijn borsten minder gespannen zijn en ben ik meteen bang dat het mis gaat. Gelukkig neemt de spanning in de loop van de dag wel weer toe.

Ik ben gewoon zo bang dat het misgaat, dat ik misschien wel ook wel te allert ben op de klachtjes.

Zijn er meiden die met hetzelfde zitten?

Liefs Bientje

2. Woezl

Woezl Lid

3 dec 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ook ik heb in de ochtend veel minder gespannen borsten. In de loop van de dag neemt het toe.

Hoop je onzekerheid een beetje weg heb kunnen nemen
    en wil je veel geluk en gezondheid met je zwangerschap toewensen.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Haha kom ik weer met mijn quote van de verloskundigen hier op het forum:

Het hebben van, of het niet hebben van, het komen en gaan van symptomen heeft NIETS te maken met het wel of niet goed gaan van je zwangerschap!

Mijn dagelijkse mantra...

Ik ben alleen vermoeid, verders nergens last van..

Meerdere miskramen gehad van rond de tien weken, paar keer echt beroerd paar x kiplekker, dus het zegt echt niets hoor!!!

4. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ukoldaatje,

Alleeerst Gefeliciteerd met je zwangerschap

Hoi ik ben wensje en ben middels 2e zwanger geraakt. Ben nu 5 weken (morgen) zwanger. Ik herken heel wat in je situatie. Namelijk ...de zaadkwaliteit van mijn hubby is was ook wat minder vandaar icsi. Bij mij was alles okay....alleen ik heb ook ziekte van hashimoto als 15 jaar stabiel. na mijn 1e icsi is ie behoorlijk gaan schommelen voor hnt eerst. Ik voelde al dat er iets niet goed was had namelijk nergens van...weet dat iemand niet altijd wat hoeft te voelen maar ergens een ingeving....Ik had toen tijdens 1e echo 7 weken vernomen dat het een missed abortion was. Na 9 weken begon de msk. Ik had geen cryo's helaas. Mijn onderbuik gevoel heeft mij altijd laten geloven dat het mijn schildklier is geweest. maar de artsen zeggen anders

maar ben zo blij ben weer zwanger en voel me gelukkig heel anders nu. Heb niet speciefiek ergens last van....behalve af en toe trekkend gevoel in mijn onderbuik. Alleen ben ik een beetje bezorgd om mijn waardes ...Kreeg vrijdag te.horen dat mijn tsh waarde 7,4 was en ft4 13,8. De internist gaf via voicemail aan de dosering tyrax te verdubbelen waar ik bang voor was...omdat het de vorige x ook zo is gegaan en mis ging...niet dat het de reden was...maar begrijp je dat ik er onzeker van wordt. Ik heb het met de helft verhoogd en ga het langzaam ophogen mag volgende week al voor de echo en bloedprikken. Hoop dat alles goed uitpakt.

Hie is met jou waarders en zo...las je verhaal heel vluchtig en was echt shocked....je bent echt een doorzetter. Hoop dat we een beetje op de hoogte kunnen houden en info kunnen geven

lijkt me echt leuk om met iemand te kletsen die soort van zelfde situatie zit

@ all Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap

Groetjes wensje

mijn wensje is uitgekomen inshallah 08 aug 2011 uitgerekend
    2e icsi zwanger

5. Meltje89

Meltje89 Nieuw lid

14 nov 2010
    1
    0
    0
    Utrecht
    hallo bientje,
    vandaag ben ik ook 8 weken en mijn symptomen nemen ook af, ik geloof dat de hcg hormoon zijn piek heeft bereikt.
    wel ben ik sneller moe en vaak in de nacht naar de toilet dan normaal, en het eten van gebakken vlees e.d. gaat moeilijk naar binnen.
    het eten gaat opzich nogwel, hoewel ik tijdens t eten niet echt lekker voel!
    ik zou je ook zeggen dat ik in t begin heel onzker ben en nog steeds maar zolang ik geen bloed zie, hou ik de hoop!

heel veel succes!

6. hetzelfde..
    Nu 7 weken en 3 dagen zwanger, en heb al het hele weekend geen last van misselijkheid gehad. Dat maakt me ook erg onzeker, terwijl ik weet dat het zo kan verdwijnen en weer terugkomen. Maar ben heel de afgelopen week echt zo ziek geweest dat ik niks binnen kreeg, en over heb gegeven en nu opeens niks noppes nada! Maargoed wie weet komt het over een paar dagen weer terug. Het blijft afwachten natuurlijk!

de hcg piek krijg je trouwens rond week 10 pas, daarna neemt het geleidelijk weer af.

Deel Deze Pagina