Hallo, Ik heb even een vraagje, want ik ben al twee weken overtijd & heb steeds last van : -Steeds heel erg moe zijn -Misselijk (in de nacht & ochtend) -Buikpijn & Krampen -Hoofdpijn Ik heb gisteravond een test van Clearblue gedaan maar daar kwam ''niet zwanger'' uit. Ik heb nu eigenlijk geen idee wat ik nu nog kan proberen of zeker kan weten of ik wel of niet zwanger kan zijn Heeft iemand alsjeblieft advies! Groetjes & alvast heel erg bedankt!
weet je zeker dat je 2 weken overtijd bent? Je cyclus hoeft namelijk niet 28 dagen te zijn, zeker niet als je pas net gestopt bent met de pil. Wil je graag zwanger worden, of juist niet? (gezien je nickname meisje18 ) Heb je onveilige seks gehad? en zo ja, wanneer?
Dankje wel voor je reactie. Ik ben 2,5 week terug gestopt met de pil, En ben niet ongesteld geworden. Ik ben niet van plan om zwanger te worden (ookal zou ik het wel houden als het wel het geval is) & ik heb onveilige seks gehad. Een aantal keer in de dagen dat ik gewoon de pil gebruikte.
Als je pas 2,5 week geleden met de pil bent gestopt lijkt het me onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Waarschijnlijk moet je lichaam ontpillen en kan het best even duren voordat je weer ongesteld word. Probeer voor de zekerheid een paar keer een test van het kruidvat (2stuks voor 5 euro). die zijn zeer gevoelig, en natuurlijk goedkoop. Succes ermee!
waarom ben je gestopt met de pil als je niet zwanger wilt worden?? Ik denk dat je nu gewoon aan het ontpillen bent en dat kan even duren. Wacht het rustig af.
Als ik het goed begrijp heb je de onttrekkingsbloeding ("nep-menstruatie") die je normaal ieder maand aan het einde van een pilstrip krijgt, dus niet gehad? Of ben je halverwege een strip gestopt? In dat geval hoef je namelijk niet perse meteen ongesteld te worden. Soms gebeurt dat wel, maar soms gaat je lichaam dan meteen over in een vruchtbare cyclus, zonder ongesteldheid tussendoor. Als je alleen seks hebt gehad op dagen dat je de pil trouw hebt ingenomen is de kans dat je zwanger bent erg klein, maar als je je normale bloeding niet hebt gehad - terwijl je wel gewoon je strip hebt afgemaakt - is dat wel vreemd.
ik heb precies hetzelfde mijn clearblue kwam ook niet zwanger uit, dit was maandag. toen had mijn ongesteldheid moeten beginnen, ben nu al een week over tijd. morgen nogmaals testen.
Iedereen bedankt voor de reactie´s. Ik ben niet gestopt met de pil, ik heb de strip gewoon zoals gewoonlijk afgemaakt , maar ben daarna niet ongesteld geweest. Daarom vond ik het ook zo vreemd.
Ben je wel weer gewoon begonnen met slikken na je stopweek? Het gebeurt nl wel eens dat je geen bloeding hebt in je stopweek.