Dames, ik lees van veel vrouwen dat ze allerlei dingen voelen, zoals de eisprong, steekjes in de onderbuik, misselijkheid, hoofpijn bij zwangerschap en ga zo maar door. Maar moet je per se iets voelen om zwanger te zijn? Want ik heb als t goed is mijn eisprong al gehad en heb hier niets van gevoeld. En moet komende zondag eigenlijk ongi worden, maar ik voel echt helemaal niks wat zou duiden op n eventuele zwangerschap. Of begin je pas dingen te voelen als je overtijd bent? Mijn vraag is dus eigenlijk: hebben jullie ook weinig tot niks gevoeld maar bleek je wel hartstikke zwanger te zijn? Misschein een beetje een rare vraag maar t lijkt net of je per se dingen moet voelen en omdat ik dus helemaal niks merk vrees ik dat er bij mij iets niet goed zit. Groetjes!
hoi, ik heb hier zelf geen ervaring mee maar weet wel van mijn schoonzusje dat ze zwanger was en van niks wist tot ze een test deed. zij heeft verder niks gevoeld...
Nou ik wist het ook niet, sterker nog, rond de dag van de menstruatie had ik steeds krampen maar een paar dagen later was ik nog niet ongesteld. Het was echt exact hetzelfde gevoel als wanneer ik ongi was. daarom verbaasde de test me ook zo.. De 'klachten' kwamen pas iets later dacht ik.
Deze zwangerschap voelde ik ook niets, mijn vriend kwam ermee omdat hij vond dat ik weer lekker hormoniaal overal op reageerde en vaak chaggie was....na een test bleek ik dus toch wel zwanger te zijn. begin nu pas sinds ong 2 weken misselijkheid en moeheid etc te voelen en vooral vreetbuien Dus nee hoeft niet bij iedereen t zelfde te zijn of dat je perse wat moet voelen.
Ik heb de eerste 15 weken helemaal niks gevoeld! Soms heb ik zelfs een testje gedaan om te kijken of het echt wel zo was.. Ik was niet misselijk, helemaal niks! Had ook niet verwacht dat ik zwanger zou zijn, aangezien ik het gevoel had toch ongesteld te gaan worden..
Ik voelde helemaal niets! Deed een test en die was tot mijn verbazing positief. Bij de echo bleek ik tijdens de test "al" 6 weken zwanger te zijn. Vanaf ong 8 weken zwangerschap kwam er 1 klacht en dat was zere borsten. Voor de rest heb ik helemaal geen symtonen gehad die wezen op een zwangerschap, ja, een groeiende buik
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik ook niets in de eerste weken. Pas bij 13 weken werd ik misselijk en moe etc. De eerste weken twijfelde ik heel erg of ik nog wel zwanger was maar de echo gaf gewoon iedere keer goed nieuws. Nu ik weer zwanger probeer te worden voel ik wel wat steekjes etc. Maar nu denk ik dat ik het meer voel omdat ik het wil voelen. Je lijf kan je aardig voor de gek houden. Ook ik kan zondag testen. Maar geen klachten wil niet zeggen niet zwanger of dat er iets mis is.
Ik voelde ook helemaal niets, deed ook pas een test na een week overtijd. Wel bleek dat ik al die tijd last van maagzuur had en dit dus niet door het eten kwam wat ik in eerste instantie dacht. En ik kreeg ook last van gevoelige tepels maar dit duurde ook even.
Dames, bedankt allemaal voor jullie reacties, ben nu al weer iets geurster haha. @ Linnie82: Mijn NOD is 21 november, dinsdag dus en niet zondag zoals ik eerder heb geschreven, zat een paar daagjes abuis sorry daarvoor. Maar wil wel zondag gaan testen, dus 2 dagen voor mijn NOD. Mijn moeder is jarig en hoop dit ik voor haar een leuk cadeautje mee kan brengen, mijn zwtest dus hihi. Jij ook zondag testen? Groetjes!
Leuk om te lezen Ik wist het bij mijn dochter wel voor de test omdat mijn borsten heel gevoelig en groter waren. Bij de vmk die ik heb gehad was dat ook zo. Nu voel ik niets, dus zal ook wel neit zwangert zijn. Maar wie weet, vriendinnen zeggen dat het ook per zwangerschap anders is... Ik ga ook morgen testen denk ik.