Ik ben denk ik 1 van de laatste geweest die zich hier kon aanmelden. Vind het toch wel een overzichtelijke site en hoop dat ze er nog even mee doorgaan. Nu heb ik al mijn gegevens ingevuld, maar als ik op 'gezondheid' druk, krijg ik rode letters met : taille/heup ratio 0,92 (Hoog risico) Nu heb ik geen idee wat dat betekend? waar heb ik hoog risico op? en als ik dan op het knopje druk 'zwanger worden' krijg ik dit antwoord: je hebt globaal genomen te weinig betrekkingen om snel zwanger te worden. In je vruchtbare week vrij je best om de andere dag. Moet ik me ergens zorgen over gaan maken? Mijn kans op zwanger worden is 32 % dat lijkt me weinig (snap best dat het nog van heel veel meer factoren afhankelijk is) Wie kan me dit uitleggen? Sorry als het domme vragen zijn, maar kon het nergens terug vinden en snap de site nog niet helemaal. We zijn nog niet zo heel lang bezig, maar probeer toch alles eraan te doen om maar niks in de weg te staan
Ik Heb dat ook op me kalender , ik trek me der allen niks van aan het ken zijn dat je het verkeerd in gevult heb dat heb ik ook. ik ben al bijna 3 jaar lid van die site, en het is echt een super site, je heb ook daar een FORM. waar me je met andere ken praten die ook op die site zitten. als je naar tools ga daar zie je form druk daar op en daar ken je ook vragen stellen, als je naar miskraam enz ga zie je mijn verhaal der staan . ik ben vorig jaar dec moeeder geworden van een kindje dat maar 6 dagen bij me mog zijn na 6 dagen is mijn dochter overleden, als jue vrage heb mag je ook mij even prive berichtje steuren en ik beantwoord dan je vraag. gr daisy