Hoe betrouwbaar is de clearblue ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door elienvl, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elienvl

elienvl Lid

22 jan 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Zaterdag en zondag had ik een positieve ovulatietest, ik gebruik de digitale clearbue test.
    Normaal zou mijn ei dan maandag gesprongen moeten zijn.

Vandaag is er nog steeds geen temperatuurstijging te merken, wat dan eerder zegt dat mijn eisprong niet geweest is...

Heel verwarrend

Heeft iemand een negatieve ervaring met clearblue?
    Voor het geld dat ze kosten zouden ze toch goed mogen werken hoor :)

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik vraag me hetzelfde af meis!
    Ik heb ei pijn (denk ik) de matcare dipsctick is bijna net zo donker als co lijn en de clear bleu geeft niets aan (leeg rondje). Terwijl als je op de test strip van de clear bleu kijkt (dop er na test ff afhalen) is die daar een stuk lichter..
    Staat in de bijsluiter dat je dat niet moet doen,maar goed dat stripje is hetzelfde als een dipstick volgens mij..
    Ik vemoed dat je gewoon (te) veel betaald voor de mooie doos,de houder en de naam..
    Ik test nog ff door met mn goedkope sticks maar ben wel heel benieuwd naar meer ervaringen!

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

ik had al ruim een week 'pijn' in mijn buik en de clearblue bleef negatief, toch doorgezet en uiteindelijk toch op zondag en maandag een positieve test gehad! Op zondagavond kreeg ik meer buikpijn en ik denk dat ie s'nachts geprongen is maar dat weet ik natuurlijk niet.
    Ik denk dat de testen dus wel goed zijn! Heb ook nog een dipstick test gedaan en ook deze was positief.
    Temperatuur je elke dag precies op hetzelfde tijdstip?

4. EllenB

EllenB Actief lid

21 feb 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

als er iemand van jullie nog ovulatietesten zou nodig hebben, ik heb er nog een aantal. Ik had een doos gekocht maar ben nu zwanger dus heb ze voorlopig niet meer nodig. Voor een klein prijsje mag je ze hebben.

Ellen

Deel Deze Pagina