Eindelijk Zwanger, ik kan het nog helemaal niet bevatten!! We zijn ongeveer 8 maanden bezig.. Gisteravond voor de zoveelste keer een test gedaan. En voor het eerst in mijn leven was deze POSITIEF. Jippiee!!! Ik ben echt heel blij en nu moet ik ook nog voorzichtig zijn dat ik me niet verspreek. Ik had het juist deze maand totaal niet verwacht.. de eerste maand dat we helemaal niet lette op wanneer ik mijn ovulatie zou hebben, en juist in tijden geklust dat we dachten dat het buiten de ovulatie was, omdat het toevallig even niet anders uit kwam deze maand. En dan toch... hoe mooi!!
van harte gefelliciteerd, spannend denk dat we zo'n beetje gelijk lopen! ben je ook eind oktober uitgeteld?
dank jullie allemaal! Suuus idd ik ben 29-10 zoals het nu lijkt, sommige sites zeggen de 30ste. Dus het is afwachten wat de precieze datum wordt. En jij?
Helemaal hetzelfde meegemaakt!!! In ronde 7 en ZWANGER!!!! Suus en Maybe; ik ben twee dagen na jullie uitgerekend!
@Suus ja het is de eerste die van jou ook? wat leuk op dezelfde dag @jolene Leuk dat je ook in onze tijd wat zit dat is wel gezellig, kijken of we dezelfde symptonen enzo hebben. Dan kun je tenminste met iemand praten die even ver is.
@ maybe bij ons is het ook de eerste ja! erg spannend allemaal hoor! waarschijnlijk komen we elkaar nog wel in meer topics tegen de komende maaden