Ik ben pas 1 dag overtijd en het is dus heel pril maar ik heb vanochtend getest met de KV-test en voor het eerst zag ik een tweede streep! Licht...maar wel duidelijk zichtbaar! Ik heb niet gek veel symptomen. Gevoelige tepels, iets vollere borsten, met vlagen hoofdpijn en een enorme trek in de "funghi" pizza's van Dr. Oetker waarvan ik er in 2 weken tijd ZEKER elke dag wel 1 heb gegeten, met een uitschieter van 2 of 3 per dag..... Het kan nog alle kanten op gezien mijn gewicht, leeftijd en pco....maar ik ben toch al erg blij. Dit is een begin en ik hoop dat mijn kleintje blijft plakken en zich tot een mooi, gezond kind ontwikkelt. IK BEN ZO BLIJ OM EINDELIJK EENS AAN DIT FORUM TE KUNNEN DEELNEMEN!
Dank jullie wel, dames! En ja: ik zal niet meer zoveel pizza's eten en probeer me tegen die trek te verzetten......
Heey meis, wat supergeweldig! Van harte gefeliciteerd, ik duim dat het een mooi en gezond plakbeebje is Geniet van je zwangerschap meid groetjes Bianca
van harte gefeliciteerd, enne jij hebt lekker trek in pizza's maar ik heb dat met sluh puppy's. ik moet er gewoon elke dag 1 hebben hahahaahahh
gefeliciteerd meid.... en miss. dan boterhammen nemen ipv pizza's hahah...maar is wel minder lekker natuurlijk
jouw baby zal wel goed groeien van al die champignons op die pizza's whahaha Gefeliciteerd, leuk he zo'n forum Geniet ervan!