Heey meiden, Even een vraagje.. Na de doodgeboorte van onze zoon 4 maanden geleden zijn wij toch weer aan het proberen om een 2e wondertje te krijgen.. Nu heb ik de volgende klachten en over ongeveer 5/6 dagen is mijn NOD.. Ik ben erg moe, heb 4 dagen na mijn eisprong een soort menstuatie pijn achtig gevoel gehad in mijn onderbuik.. Veel last van slijmverlies.. Ik tempratuur en sinds 2 dagen is mijn temp ineens nog meer gestegen ( ben niet ziek ).. Zondag me haar gewassen en het was gister alweer vies vet.. Van de week werd ik snachts wakker en was ik giga misselijk.. Spugen lukte me niet.. Wat denken jullie? Zou het mogelijk zijn dat ik weer zwanger ben? En hebben meer mensen last van deze klachten voordat ze hun NOD hebben gehad en toen zwanger waren? Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik er namelijk pas achter toen ik 5 weken zwanger was en heb ik in het begin tot de 6 weken nergens last van gehad.. Hoeveel dagen voor je NOD hebben jullie al wel is getest? Hoop dat jullie me wat kunnen vertellen, of gewoon voor een gezellig praatje met andere die ook bijna hun NOD hebben of graag zwanger willen worden.. Liefs
Ìk ben nog nooit zwanger geweest, maar ik wilde toch even een berichtje achter laten! Ik heb rond 10 maart mijn NOD, dus dat duurt nog even wat langer. Heftig je verhaal. Ik hoop dat een nieuwe zwangerschap je meer vreugde mag geven!
Ik zou er een testje op wagen. Als deze negatief is is de kans klein dat je klachten van een zwangerschap vandaan komen. Zwangerschapsklachten worden namelijk veroorzaakt door het hormoon waar je op test bij een urine-test. Hoop dat het snel weer raak is voor jullie. Jullie hebben al heel wat achter jullie...
Dank je wel meiden..! hoop dat het zo mag zijn zodat we weer een beetje kunnen genieten..! Evira, ben benieuwd..! spannend he dat wachten hihi.. Laat je het even weten
oei ik moet even slikken om je verhaal van je kindje.. knuffel voor jou. in 1 woord vreselijk zeg... maaruh, ik heb ook serieuze klachten. Af en toe al misselijk, emotioneel, pijn aan de (.)(.) vergeet alles en heb vrijdag menstruatiepijn gehad (zou een innesteling kunnen zijn geweest..) vind het zo lastig , je lichaam kan je zo voor de gek houden als je zo graag zwanger wilt worden. maar ik herken nu wel veel met mijn eerste zwangerschap. ik mag zaterdag/zondag testen. en jij??? ik kan niet wachten maar vind het weer zonde om er een test tegen aan te gooien en dat daar dan niets uit komt. moet ik weer nieuwe kopen en ik heb er al wat versleten en ben daarmee dan ook nog teleurgesteld. kortom ik durf nog niet..
Hoi mamavanjill, Ja erg heftig allemaal.. Na een voldragen zwangerschap kwam ons ventje levenloos ter wereld..! Eerst voelde ik me heel erg schuldig om weer proberen zwanger te raken.. maar nu hebben we zoeits van ja ook wij hebben recht op een levend kindje.. En we weten zeker dat Mylan dat ook wil.. Maar goed jij zit dus in het zelfde schuitje.. Spannend he!! Jij hebt idd ook klachten ja! en ja wat je zegt je lichaam kan je erg voor de gek houden.. Vorige maand had ik ook t idee dat ik zwanger was maar werd gewoon ongesteld.. Tegenvaller dan weer! Jij mag al bijna testen! Spannend joh laat je het me wel weten Ik heb maandag me NOD.. Dus hoop natuurlijk dat ik niet ga menstueren.. Suc6 met testen! Ik hoop voor je op een duidelijke positieve test!