innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tanya, Feb 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Meisjes, ik weet het niet meer! :( Ben normaalgesproken prima op tijd ongesteld, min. 26 max 28 dagen. Alles keurig. :cool: Deze maand werd ik op de 27e ongesteld, een week te vroeg! :( Toen dat over was (nog geen week) gisteren weer ongesteld geworden! :$ Vond ik eng, dus ha gebeld: zegt: "misschien een beginnende zwangerschap! Nog twee weken afwachten en dan testen!"
    Het zou zooooooooo leuk zijn, maar ik vind het wel een beetje vreemd eigenlijk, bij mijn eerste had ik dit allemaal niet. :(
    Heeft iemand van jullie dit al eens meegemaakt en was je toen uiteindelijk zwanger?

2. Alita

Alita Niet meer actief

mm ik denk eerder een onregelmatige ongi?
    Daarbij vraag ik me af wanneer je dan een ei moet hebben gehad en al een innesteling....

Hoeveelste ronde is dit van je?

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Same here!
    Mijn cyclus was 27/28 dagen en vorige maand ineens 24dagen. Toen ben ik ook 6 dagen ongesteld geweest...normaal 3 dagen... daarna wel wat vage klachtjes gehad maar durfde niet te testen.
    Afgelopen weekend toch een positieve ovulatietest gehad dus ik ga er vanuit dat ik niet zwanger was maar vandaag heb ik zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik en dat had ik andere maanden nooit.
    Mijn nod is 19 febr...dus ik hoop dat de menstruatie wegblijft!
    Ik snap er ook niks meer van.....

4. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    @ Cindy: ronde 9 of 10, ligt aan hoe je het bekijkt. Kijk, wat jij nu vraagt, dat vroeg ik mij dus ook af he: Wanneer zou die innesteling dan geweest moeten zijn? Want als je uitgaat van een innesteling rond de 27e, wat in theorie wel zou moeten kunnen, waar komt die tweede ongestelheid dan vandaan? De ha wuift dat weg en zegt dat het wel kan dat het een zwangerschap is, maar ik vind het zelf nogal moeilijk te geloven (al zou ik een gat in de lucht springen als het zo is!!!). Bij de eerste ben ik de eerste maand ook gewoon ongesteld geweest, maar ik kreeg er geen tweede ongesteldheid achteraan.....

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

ja bizar hoor... misschien is die 2e bloeding de innestelingsbloeding..maar ja dat kan dan ook niet als je die de vorige ronde eigenlijk al hebt gehad...;) Ik zou het ook erg verwarrend vinden als de huisarts er zo laconiek over doet terwijl je zelf met al die vragen zit. de enige oplossing is afwachten maar ja..dat duurt altijd zo lang he!

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik vindt het wat vreemd van je ha eigenlijk...een innesteling is geen ongi hoor...dan verlies je heel minimaal bloed, zelf meestal bruin bloed dus oud bloed...

Wel heb je al wat rondes achter de rug dus het is wel vreemd opeens he....
    Ben je echt ongi of licht...

7. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    @ Petra, ik hoop het voor je!! Ik duim voor je!!!!
    Maar het punt is dat ik twee keer achter elkaar ongesteld ben, met een kleine week ertussen, dus mij lijkt het stug dat het een innesteling is, maar wie weet heeft de ha gelijk! Over het algemeen kunnen we hun oordeel vertrouwen (kom er al 20 jaar of zo, bij deze ha's). Laten we hopen dat ze gelijk heeft!! Twee weken is wel nog zoooooo lang!!

8. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    @Cindy: nee, ik ben de eerste keer gewoon ongesteld geweest, zoals ik gewend ben, maar dan een week te vroeg. Nu is het wel minder heftig dan een week geleden, maar toch, ik vind het uitzien als ongi. Ik wacht maar af, meer kan ik denk ik niet doen, maar ik vind het gewoon raar.... weet je, ik ben dit niet gewend, normaalgesproken heb ik een goede biologische klok, die alles keurig op tijd doet, en dan ineens dit! En die twijfel is er niet minder op geworden sinds ik de ha heb gebeld..... dat is wel jammer.... ik heb zelf het gevoel dat een innestelingsbloeding eigenlijk niet kan, en dan sowieso, waar komt die tweede keer dan vandaan? Maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, zullen we maar zeggen.... vreemd blijft het wel!

9. Alita

Alita Niet meer actief

Ja het is ook vreemd natuurlijk....alleen als het een innesteling was dan was je nu niet zo heftig aan het bloeden denk ik...ja de ha helpt ook niet echt he hahaha....
    Tja afwachten maar of je op je nod ongi wordt;)

10. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Nou, eigenlijk was het zo: eisprong 20/21-1, vermoedelijke innesteling dus 25/27-1, op 27-1 eerste bloeding, leek gewoon op ongi, duurde even lang (1 week, is normaal voor mij) en even heftig en zo (heb ik wel bij mijn zoontje ook gehad (en trouwens ook nog eens op 20 weken en 1 dag (maar maar 1 dag), ben ik mij toen wild van geschrokken, maar er was geen verklaring voor)), dus innesteling zou als je dat zo bekijkt wel kunnen, maar waar komt die tweede bloeding dan vandaan? Mijn geplande NOD 1/2 februari was ik dus nog bezig met de 1e bloeding en nu, een week na de geplande NOD, heb ik er dus weer een. Het is wel minder heftig als de laatste keer. Maar toch.... Vind het jammer dat de huisarts zegt: wacht maar af..... Ik hoop heel hard dat ze gelijk heeft, maar ik vrees dat ze geen gelijk heeft. Nog maar twee weken blijven twijfelen dan..... en er dan nog maar eens een testje tegenaan gooien. Ik heb dus nu ook geen idee wat ik nu als eerste datum van mijn nieuwe cyclus moet tellen. Als die bloeding 1 of 2 dus het begin van een nieuwe cyclus zou zijn...... Twijfels, twijfels.......

11. Alita

Alita Niet meer actief

hmm nou ik zou gewoon op je eigenlijk nod testen meid....;) niet pas over 2 weken dan...
    Maar als jij het bij je eerste kindje ook zo had....nou wie weet dan!

12. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Heb een testje gedaan, kwam niets uit. Ik vrees toch echt dat het geen zwangerschap is. Maar nu is wel mijn cyclus zover in de war dat ik niet meer weet wanneer ik nu moet beginnen met tellen als begin van de nieuwe cyclus. Ik heb het een beetje in de gaten gehouden en gisteren leek er iets van een eisprong in de lucht te hangen. Maar niet groots. Voor de zekerheid maar geklust. Ik weet niet of mijn eisprong al geweest is of nog moet komen, omdat ik dus twee keer achter elkaar ongesteld was met bijna 1 week ertussen. De tweede keer heeft trouwens maar 2,5 dag geduurd, dat is voor mijn doen kort, normaal heb ik het een volle week, zoals de eerste keer. Ben inderdaad bij mijn eerste een volle week ongesteld geweest en heftig ook, dus het was een complete verrassing dat ik zwanger was, hoewel we heel hard erop hoopten. Ik vrees dat we niet anders kunnen doen dan afwachten.....

13. Alita

Alita Niet meer actief

maar het was je nod?? Anders maar even afwachten nog meid...

14. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    nou, mijn nod viel tijdens de eerste bloeding, die een week te vroeg was. Daarna dus bijna een week niks, en toen weer 2,5 dagen een bloeding. De ha zegt: kan een beginnende zwangerschap zijn, maar ik geloof er niet zo in... maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Afwachten maar. In ieder geval maar lekker blijven klussen :)

15. Alita

Alita Niet meer actief

idd gewoon doorgaan!!! hahaha

16. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Meisjes, ik wilde jullie het nog even laten weten: de ha had toch gelijk: gisteren drie positieve testen in handen (drie verschillende gedaan want ik kon het niet geloven)!!! Hoera!!! Nou heel hard hopen dat alles goed blijft gaan!!! Waarmee maar gezegd is dat je lijf toch niet altijd doet wat je verwacht.

17. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Ik zie dat je ondertussen zwanger bent ;) gefeliciteerd!! :D
    Misschien wel een tweeling haha,, 2 innestelingsbloedingen..

18. Alita

Alita Niet meer actief

wauw super hoor!! gefeliciteerd!!

Share This Page