Hallo ik ben nieuw op het forum meestal lees ik alleen maar mee. Ik ben bezig met de 2 de ronde om zwanger te worden. Nu is mijn vraag ik moest in de week 27 feb tot 6 maart ong worden. Alleen nu ben ik het niet geworden maar ik had wel de ong pijn maar er kwam geen bloed. Alleen een kleine beetje wit slijm. Nu heb ik 27 feb getest maar was negatief en midden in de week weer. Kan ik dan toch zwanger zijn of niet. Ik hoop dat jullie het een beetje snappen want ik ben niet zo goed om dingen uit te leggen op papier. groetjes , Amber
hoi hoi ja het kan nog steeds dat je zwanger bent. het kan ook dat je nog aan het ontpillen bent en je deze cyclus een langere cyclus hebt. je kan voor de zekerheid natuurlijk weer even een testje wagen... (zijn we tenslotte dol op hier!) ik hoop dat het raak is!
hey dames,, ik ben nu 12 dagen overtijd en 3 nega testen gehad:x vanmorgen bij de HA geweest en ze zei mij dat ik vrijdag nog een thuistest moet doen en is die dan nog steeds nega dan maandag bloed test.. had een cyclus van 28 dagen, kon ik de tijd op gelijk zetten.. 2 weken voor nod veel witte vloed gehad.. vanaf dat ik me nod moest krijgen ook weer veel witte vloed, voel het soms gewoon lopen pijnlijke tepels, soms branderig, hardere/grotere borsten. soms misselijk als ik te snel opsta en snel shaggy en eet meer.. ik word erg onzeker omdat mijn lichaam me eigenlijk zegt dat het mss nu raak is maar toch twijfel ik omdat ik bang ben telleur gesteld te worden pfff wie heeft er meer ervaring mee?? groetjes
Bedankt voor jullie reacties. Nu had ik nog een vraagje ik ben nog steeds niet ongesteld tot hoeveel dagen heeft het voor mij nog zin om het te testen. Ik heb vandaag weer getest en het was weer negatief. Amber
hey,, mijn test was ook alweer nega.. strax HA bellen voor bloed onderzoek. ben nu 2 weken overtijd.. groetjes