Misschien zwanger door de pil heen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AndijkGirl, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik ben sinds maandagavond erg misselijk geworden. Zo ineens.
    Het komt ook met vlagen. Ben niet de hele dag misselijk ofzo.
    Maar ik ben ook aan de pil. Alleen ben ik die 2 x vergeten deze maand. Had toen ergens gelezen dat de pil dan minder betrouwbaar is als je hem 1 of meerdere keren vergeet. Maar nu ben ik echt met vlagen misselijk. Vanochtend stond de geur van vers brood bij de bakker mij echt tegen. Terwijl normaliter ik het altijd heerlijk vind ruiken! Heb ook een opgezette buik en ook last van mijn rug in het midden. Soms ook wat duizelig. Ik moet 22 maart ongesteld worden dus heb nog geen test gedaan.

    Kan ik dan zwanger zijn? Heb best wel veel gemeenschap gehad deze maand.

    Groetjes Sandra
     
  2. Joy2111

    Joy2111 Fanatiek lid

    16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    De pil is niet voor 100%betrouwbaar dus het zou kunnen..
    Afwachten dus want het is nu nog te vroeg om een test te kunnen doen..
     
  3. Ja ik weet dat het nu nog te vroeg is. Maar ben echt zo misselijk. Ben nu ook soep aan het maken maar dat valt niet mee. Sta niet te kokhalzen ofzo. Maar misselijkheid wordt steeds erger. Maar het komt en het gaat dus niet de hele dag door.
     
  4. Maar heeft iemand hier misschien ervaring mee? Nou ja, ervaring..
    Is het iemand van jullie wel eens overkomen dat je zwanger bent geraakt dwars door de pil of ook omdat je hem vergeten was?
     
  5. Lizzy78

    Lizzy78 Lid

    28 feb 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    een nicht van mij is wel zwanger geraakt, tijdens het gebruik van de pil. Ze is een keer ziek geweest en heeft moeten braken en .... zwanger!
    Je kunt als je 2x de pil bent vergeten dus zeker zwanger raken, zie bijsluiter.
    Als je de clearblue test haalt, kun je alwel testen hoor, 4 dagen voor je menstruatie, of misschien wil je dat niet.
    Als ik het goed begrijp ligt het niet in de planning?

    succes iig!
     
  6. Ow oke.. Het kan dus wel zo te horen.
    Nou, het is hartstikke welkom, want we zitten nu in een 2-kamer appartement met z'n drietjes. Heb nog een dochter van 4. Maar in juni/juli gaan we verhuizen naar een eens-gezinswoning. Ik heb nog geen test gehaald. Ik wil eerst afwachten tot dinsdag of ik ongesteld word of niet. Maar miss dat ik morgen een test ga halen. Het kan toch ook met die predictor testen? Die heb ik toen in 2009 ook gedaan en toen gaf hij ook heel lichtjes aan dat ik zwanger was. Helaas kreeg ik toen 5 weken later een miskraam:( Ik hou het anders wel even op de hoogte hoe het gaat en als ik die test heb gehaald dan horen jullie het ook zeker weten!
     
  7. MMT

    MMT Lid

    29 mrt 2007
    57
    0
    0
    Ik weet als geen ander hoe het is om zwanger te worden terwijl je aan de pil bent.
    Mijn eerste dochter ben ik ook zwanger van geworden terwijl ik aan de pil was. niet vergeten ofzo en ook niet ziek geweest. Is nog een Raadsel voor ons. Nu ben ik weer zwanger terwijl ik aan de pil was.. In Januari was ik al 6 dagen overtijd en werd toen uiteindelijk nog wel ongesteld maar in februari dus niet. Dit keer ook niet ziek ofzo.
    Hebben het er ook met de huisarts over gehad en het kan zijn dat mijn lichaam sommige hormonen van de pil weer afbreekt. ( wat niet vaak voor komt) Dat word voor ons dus zoeken naar een andere oplossing na deze zwangerschap.

    Het zou iig goed kunnen dat je zwanger bent. De pil is nooit 100% betrouwbaar.
    Ben benieuwd..
    Een test zal het uitwijzen.
     
  8. Lizzy78

    Lizzy78 Lid

    28 feb 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf nooit predictor gebruikt, als je niet in onzekerheid wil zitten zou ik een test doen, hoor t graag van je, ben benieuwd.
    Komt dan goed uit als je gaat verhuizen ;)
     
  9. Ja het is dan zeker een raadsel als je 2 x zwanger word door de pil heen en dat er dan iets gebeurt in je lichaam wat eigenlijk nooit gebeurd!


    Ja met de verhuizing komt het wel goed uit haha!
    Ik ga morgen denk ik een test halen. Dan test ik zaterdagochtend en dan horen jullie het zaterdag. Ik ben ook zeer benieuwd!
     
  10. Sahi

    Sahi VIP lid

    4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    kan ook dat je iets onder de leden hebt, er heerst griep.
    als je graag zwanger wilt worden, kun je net zo goed stoppen met de pil
     
  11. Nou ik weet van mezelf wel als ik griep heb. Dan ben ik de hele dag door niet lekker en misselijk. Ik ben nu af en aan misselijk. En ik heb vandaag de test gehaald. En ik ga morgenochtend testen. Kon het vanochtend niet ophouden haha! En me vriend wil er graag bij zijn als ik ga testen. Toch iets voor z'n tweetjes.
     
  12. Nou dames....

    Ik heb vanochtend een test gedaan. En die was negatief :(

    Maar mijn vriend en ik hebben besloten dat ik ga stoppen met de pil en er helemaal voor gaan! Dat wordt dus klussen haha!

    Het is jammer dat de test negatief was. Maar misschien de volgende keer beter!

    Nog bedankt allemaal voor jullie reacties!

     
  13. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Dat is jammer, veel klusplezier ;) en hopelijk zijn jullie gauw in verwachting!
     
  14. Lizzy78

    Lizzy78 Lid

    28 feb 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel leuk dat zoiets je dan toch doet beslissen met de pil te stoppen,
    dat is weer een leuke stap die je neemt!
    succes!:)
     
  15. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Leukleuk! :).

    Veel klussucces, en misschien is het stiekem wel leuker om er echt voor te gaan ipv door de pil heen zwanger te raken!
     
  16. Ja dank jullie wel! Ja het is eigenlijk ook veel leuker om spontaan zwanger te worden ipv door de pil heen.

    Maar het gaat zeker lukken met klussen :D

    We gaan ons best doen!

    Bedankt!
     

Deel Deze Pagina