Vanmorgen getest en er kwam gelijk al een 2e streepje: zwanger! Wat bijzonder. We zijn zo blij, maar het is ook nog wat onwerkelijk. Ook wel raar om het de eerste tijd nog geheim te houden voor iedereen, terwijl je het wel van de daken zou willen schreeuwen. We willen het wel redelijk snel aan onze ouders vertellen, maar op m'n werk probeer ik het wel te rekken tot 12 weken. Nu eerst maar eens genieten met z'n tweeen en hopen dat het goed blijft zitten. Groetjes
Dank je Sandra, inderdaad een heerlijk gevoel! Lijkt me wel heel fijn om het straks met familie en vrienden te kunnen delen. Nog ff geduld hebben Jij bent al een eindje verder, hoe gaat het met jouw zwangerschap? Heb je het al aan iedereen in jouw omgeving verteld?
Gefeliciteerd! Wij hebben het hier iedereen al gelijk verteld. De reden hiervan was mensen als het mis ging ook het slechte nieuws te horen zouden krijgen en als we in de put zouden zitten mensen ook wisten waarom... Bij ons was dit gelukkig niet het geval
Dank jullie wel allemaal! Het goede nieuws begint eindelijk wat door te dringen hier haha. Vind het nog steeds heel vreemd om op het werk rond te lopen net alsof er niets aan de hand is. Ik heb daarom één hele goede collega in vertrouwen genomen en hij was heel blij voor me. Aanstaande vrijdag gaan m'n vriend en ik naar de huisarts om te bespreken hoe het nu verder gaat allemaal, ben heel benieuwd! @Flutterby: Jij ook gefeliciteerd!! Wat grappig dat we even ver zijn, wanneer had jij positief getest? Ik zie dat het je 2e kindje wordt? Wie weet komen we elkaar nog vaker tegen op dit forum!
Ja die eerste weken zijn zo raar en onwerkelijk! Bij mij begint het waarschijnlijk ook pas echt tot me door te dringen na de eerste echo . Ik heb zondag positief getest, best vroeg maar heb ook een redelijk korte cyclus . Ohja en maandag en dinsdag ook nog om te kijken of het streepje duidelijker werd haha Ik wens je een hele fijne zwangerschap!