Hoi meiden! 2,5 jaar geleden was ik op dit forum elke dag wel te vinden.... en ik werd moeder van Mauro! Mn mannetje is inmiddels ruim 20 maandjes! En.. nu ben ik in verwachting van ons tweede wondertje!! Inmiddels 17 weekjes Ik weet niet of ik nog bekende zie hier.. maar ik zal ns rondsnuffelen.. Wel erg leuk weetje: op Mauro hebben we best lang gewacht..(ruim een jaar) en deze uk diende zich in 1 keer aan! Hoe bizar kan het gaan he? Proficiat aan alle zwangeren! x Nina
Proficiat NINA,Ja je zal wel blij zijn dat je deze keer snel zwanger bent!Dan ga je 2 kids redelijk snel achter elkaar hebben en dan gaan ze fijn samen kunnen spelen.Weet je al wat het gaat worden of blijft het een geheimpje?
Allereerst van harte gefeliciteerd! Bijzonder dat je zo snel zwanger was van nr 2. Dat moet een grote verrassing geweest zijn!
@ maanvrouwtje: we waren wel bewust gestopt met anticonceptie maar ik had echt niet kunnen dromen dat het zo snel mocht lukken! Super happy!
heyhoi gefeliciteerd met je 2de zwangerschap ik ben oo zwanger van mijn 2de kindje, heb deze site gevonden via google en weet nog niet goed hoe het werkt groetjes simone
gefeliciteerd met dit wonder! ik mag me sinds vandaag ook weer hier melden, ik heb gister en vanochtend positief getest! zo spannend weer!!!