Zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Isa24, Apr 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isa24

Isa24 Actief lid

Sep 2, 2008
    245
    1
    0
    Hallo meiden,

In december vorig jaar ben ik gestopt met de pil. Na een maand veelvuldig bloeden, loopt mijn cyclus nu weer netjes op schema.

Ik heb het vermoeden dat mijn eisprong altijd rond de 9e dag van mijn cyclus valt (dit was voor mijn eerste zwangerschap altijd zo, ik voelde het altijd).

Nu ben ik de laatste keer op 27 maart ongesteld geweest en hebben mijn vriend en ik op 2, 9 en 10 april geklust.
    Nu ben ik sinds afgelopen maandag de hele tijd al een beetje misselijk en naar. Gisteren werd het op mijn werk ineens zo erg, dat ik dacht dat ik moest overgeven. Dus snel naar de wc gerend, maar (gelukkig) niet over hoeven geven. Na een tijdje zakte het, maar het nare gevoel in mijn maag bleef.
    Tevens ben ik de godganse dag moe (maar nu ben ik sinds de geboorte van mijn dochter toch al sneller moe) en heb ik last van pijnlijke borsten (een beetje als stuwing voelt het :().

Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik geen moment misselijk geweest.

Wat denken jullie? Zou ik zwanger kunnen zijn of zal het gewoon een virusje zijn? Ik weet dat ik het pas zeker weet wanneer ik kan testen, maar dat duurt nog zo lang :D!

Liefs Isa

2. Chai

Chai Niet meer actief

Klinkt wel positief toch?
    En wat betrefd dat je je vorige zwangerschap niet misselijk was, dat zegt niks hoor, elke zwangerschap is anders.

Wanneer ga je testen, spannend he?
    Ik hoop voor je dat je positief test in ieder geval. :D

3. Isa24

Isa24 Actief lid

Sep 2, 2008
    245
    1
    0
    Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ik ben altijd zo'n enorme muts die de drogisterij aan zwangerschapstesten leegkoopt.. Bij Kruidvat ben ik een graag geziene gast :)!

Wanneer zal ik testen? 4 dagen voor NOD?

Ik zie dat je al ver in je zwangerschap bent! Spannend hoor! Bijna bevallen!

Ik denk dat ik straks weer eens een bezoekje aan mijn vriendinnen van het Kruidvat waag, hihi!!

4. skattie84

skattie84 Actief lid

Mar 25, 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hoi Isa!
    Klinkt wel positief! En wat al eerder is gezegd, de ene zwangerschap is de ander niet, zelf niet bij een en dezelfde persoon! Dus dat je nu wel misselijk bent, kan dus een goed teken zijn. (bij mij kwam de misselijkheid overigens pas bij 5 weken en 3 dagen)
    En ik zie dat Gimena voor je heeft gependeld?? Bij mij had ze ook april jongen. En het klopte (ik heb 3 april positief getest), jongen dat moeten we nog "even" afwachten natuurlijk. ;)
    De kruidvat testen schijnen wel erg gevoelig te zijn, dus 4 a 3 dagen voor je NOD zou je een poging kunnen wagen. Is ie negatief dan bewaar je de 2e voor een dag of 2 na je NOD bijvoorbeeld :)
    Succes ermee!! Hoop voor je dat het raak is!

5. miekemei

miekemei Lid

Dec 11, 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon die goedkope kruidvattesten doen.. Heb gisteren 4 dagen voor NOD positief getest...

6. Isa24

Isa24 Actief lid

Sep 2, 2008
    245
    1
    0
    @skattie84: allereerst super gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook superleuk dat Gimena het goed had; ik ben erg benieuwd of het voor mij ook zo is!
    Ik vind het wel spannend, ik ben zojuist naar het Kruidvat geweest om daar het totale zwangerschapstestenschap leeg te kopen :).

Over een dag of 4 zal ik testen. Wellicht is het iets te vroeg, maar ik hoop dat het raak is!

Ben je nog erg misselijk of is het met vlagen.

Ik merk wel dat ik continue een beetje flauw ben, maar wellicht is mijn bloeddruk wat aan de lage kant (die is nl nooit hoog).

Ben benieuwd!!!

7. skattie84

skattie84 Actief lid

Mar 25, 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    @ Isa!
    Dankje!! Het is echt nog super onwerkelijk allemaal, maar idd erg spannend!
    Ik ben zo'n beetje de hele dag wel misselijk. Maar in de ochtend eigenlijk nog het minst. Het komt echt in de loop van de dag opzetten. Gelukkig niet overgeven, maar wel kokhalzen en alle geuren en smaken staan me tegen, heb daardoor ook steeds honger, maar ja het is voor een goed doel :)

Wordt wel een dure hobby al die testen kopen haha, ook al zijn de testen van kruidvat natuurlijk niet zo heel erg duur. Ik had 6 dipsticks gekocht via Zwanger en Kids.nl die waren erg goedkoop en ook gevoelig. Heb daarna nog een clearblue digital en een kruidvat test gedaan (hoe bedoel je "paranoia, ik wil het zeker weten" ;))
    Nou succes meid! Bijna testen! Ik ga voor je duimen!

8. Isa24

Isa24 Actief lid

Sep 2, 2008
    245
    1
    0
    Hahaha dat klinkt ook erg herkenbaar!
    Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, heb ik, geloof ik, in de drie weken erna nog elke week een test gedaan, om toch zeker te weten dat het echt zo was!
    Wel naar dat je de hele dag door misselijk bent. Maar uiteindelijk is het voor een goed doel, dus wanneer je dat een beetje in je achterhoofd kan houden, is het hopelijk te dragen!
    Het is in ieder geval fijn dat je niet hoeft over te geven, dat lijkt me op het werk zo vervelend :$!

Ik ben heel erg benieuwd; ik heb vanmiddag bij het Kruidvat maar twee pakjes 2v5 gekocht, over een paar dagen zal ik eens een testje wagen...

Share This Page