Hallo, Ik heb al 1,5 week last van duidelijke symptomen: Bruine afscheiding,rugpijn,moe,extra honger,rommelige maag,bruine vlekjes die lijken op een moedervlekje,bolle onderbuik en pijn in onderbuik,zichtbare scheiding van heupen en beuk richting vagina,zware borsten.. Dit zijn toch duidelijke symptomen he? En hoelang kun je dan al ongeveer zwanger zijn? Heb namelijk pas gestest maar was nega. Volgende week zou mijn menstruatie moeten beginnen en de laatste menstruatie was maar 4 dagen ipv 5 dagen..
het zijn ook duidelijke tekens van een opkomst zijnde menstruatie, sorry ik wil je niet teleurstellen maar denk toch even nog afwachten ] zowiezo heb je te vroeg getest dus hopen dat je natuurlijk volgende week wel een mooie positest in handen heb
Meid, die klachten heb ik zooo vaak gehad! En toch ben ik gewoon ongesteld geworden! Ik wil je niet teleurstellen, maar syptomen zeggen echt niet altijd alles. Kijk het nog even aan tot je NOD en gooi en dan nog eens een testje tegen aan!!
ik sluit me wel aan bij bovenstaande meiden, maar qua symptomen, die had ik al een paar dagen na de bevruchting (binnen vijf dagen na de eerste poging!).. heel erg maagzuur en pijnlijke borsten. Dus je kan wel al vroeg symptomen hebben hoor. En een week testen voor dat je eigenlijk ongesteld moet worden is ook wel heel erg vroeg. Misschien is het een innestelingsbloeding, dat bruine afscheiding. Dat schijnt wel voor te komen voordat je eigenlijk ongesteld had moeten worden. Succes!
Vanmorgen heb ik dus idd een bloeding gekregen zoals bij een menstruatie maar op het moment is het weer aanzienlijk minder... Word je gek van van die onzekerheid,ben benieuwd morgenvroeg!
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een onttrekkings-bloeding ook omdat ik lees dat je 10 april gestopt bent met de pil. En stel je zou wel zwanger zijn dan zou een positieve test nu redelijk vroeg zijn omdat je aangeeft dat je volgende week pas je ongi zou zijn (als je normaal gesproken aan de pil zou zijn gebleven). Je lichaam kan je ook goed voor de gek houden maar hoop op positief voor je.
Hey meid, Vervelend he, die onzekerheid! Je lichaam kan je echt goed voor de gek houden.. Ik heb een jaar lang elke maand van alles gevoeld en werd elke keer gewoon ongesteld.. De laatste ronde voelde ik helemaal niets en toen bleek ik zwanger. . Zegt allemaal niets, je kan best vroeg klachten hebben, maar het kan nooit dat je vanaf het begin ALLE zwangerschapskwaaltjes hebt, dan zijn het er hooguit 1 of 2.. Helaas zijn de meeste zwangerschapskwaaltjes ook typische kwaaltjes die bij ongesteldheid horen.. Jammer dat je ongesteld bent geworden! Succes!
Het lichaam kan idd heel erg raar in elkaar zetten. Weet op het moment ook niet of ik dus ongi was omdat mijn bloeding nu weer foetsie is! En alle dingen blijven wel aanhouden terwijl ik er dus nooit in die 10 jaar last van heb gehad rond een periode...
@ angel: ik kon me ook niet herinneren dat ik voor die tijd al deze kwaaltjes had.. Maarja, toen ik met zwanger zijn bezig was kreeg ik ze ineens wel... dus of het combinatie is van ong/psychisch bezig zjin met zwanger zijn, ik heb geen idee... Maar ik weet wel dat het erbij hoort, want heel veel meiden hebben hier helaas last van, hoe frustrerend het ook is...