ik ben 11 maart gestopt met de pil, en wat denken jullie van morgen een test gedaan en positief Zie foto (ben zo trots)
dank jullie wel, kan het haast niet geloven zo snel maar zo gewenst, nu hopen dat goed gaat, ach dat weet je nooit, laat het maar over me heen komen. ben bij de huisarts geweest en hij zei dat ik nu bijna 5 week ben. maar m'n clear blue test zei 2-3 week nou ja ga gewoon uit van 5 week, we zien het vanzelf
Gefeliciteerd! Toevallig 11 maart was de eerste dag van mijn laaste menstruatie en ik ben nu ook zwanger
Bij mij zei de test ook 2-3 weken maar de dokter zei ook 5 weken. 2 mei heb ik mijn eerste echo. Groetjes!
Gefeliciteerd. Bij de cb test moet je 2 wekebn bij tellen. Die telt vanaf de bevruchting maar je krijgt 2 waken gratis.
ook gefeliciteerd spannend zeg de eerste echo, ik krijg er ook al zin in maar moet nog even wachten, 10 mei voor gesprek bij verloskundige, daarna een echo hoevoel je je verder het je ook klachten?
ristoskatje! GEFELICITEEEEERD! Hoeveel dagen was je eigenlijk overtijd toen je pas posi testen?? Lieeeefs.
ik was vandaag 6 dagen overtijd, maar wist niet wanneer in ongie moest worden omdat ik net stopt ben met de pil (11 maart) dus heb gewoon een cyclus van 28 dagen aangehouden
Grappig. Op 11 maart begon mijn menstruatie en ik ben ook zwanger geworden die maand. Het was gepland en ook in 1 keer raak haha!
Hoi meiden, Als er bij de clearblue test staat 2-3 weken dan ben je niet zolang al zwanger maar dan heeft de bevruchting 2 a 3 weken terug plaatsgevonden. Groetjes!