zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door -, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Afgelopen week moest ik ongesteld worden. Had al een week lang zeurende pijn in mijn onderbuik en ook mijn borsten waren gevoelig. Ik durfde niet te hopen dat ik zwanger was. Uiteindelijk toch een zwangerschapstest gedaan en daaduit bleek dat ik zwanger was. Echt in 1 woord geweldig. Ik kan het nu nog steeds niet bevatten. Echter ben ik bang dat het niet goed zal gaan. Het is nergens op gebaseerd, alleen door verhalen in mijn omgeving. Ik heb verder weinig last van alles, geen misselijkheid etc, alleen ben ik nu erg gefocust op alles wat ik in mijn buik voel. Hebben meer mensen hier last van gehad en kan ik misschien toch geruststelling vinden? Vanmiddag ga ik naar mijn huisarts om het te vertellen. Alvast bedankt.

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    meid,

ten eerste VAN HARTE!
    en ten tweede, laat je kop niet gek maken door andere mensen! lekker genieten van je zwangerschap want het is zo bijzonder. niet iedereen heeft kwaaltjes en sommigen hebben het pas later dus maak je niet te druk. prijs jezelf eerder gelukkig dat je niet misselijk bent. want als je net als mij al 14 weken aan het kosten bent de hele dag wordt je ook niet blij van hahaha

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik denk dat elke zwangere angsten heeft, dat is hardstikke normaal, ik had het ook altijd en beeldde me van alles in, probeer te genieten ;)

4. Niet meer actief

Dank je voor jullie lieve reactie en ook jullie gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik probeer het ook van me af te zetten en te genieten. Ik vind het helemaal bijzonder dat ik samen met mijn beste vriendin zwanger ben. Toen ik het zaterdag vertelde hebben we samen een potje staan janken. Was wel een bijzonder moment voor mij. Ik heb wel symptomen van een zwangere, maar ze zijn zoals jullie al zeggen niet zo erg. Ben zo nu en dan een beetje duizelig. Maar het i zo raar dat iets in me groeit, maar ik merk zo weinig. Daardoor kan ik het nauwelijks bevatten.

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Hartelijk gefeliciteerd !

6. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Gefeliciteerd

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

gefeliciteerd! probeer ervan te genieten. Ik kan je zeggen dat die zorgen erbij horen. Ook ik heb in mijn omgeving heel wat narigheid meegemaakt waardoor je alles wat minder roze ziet.

ik kan nu met 18 weken echt zeggen ja ik ben zwanger met een glimlach.
    Je zult zien dat je van het ene punt naar het volgende punt toeleeft

eerst eerste echo, dan hartje, dan 20 weken etc etc

dat houdt je op de been en het gaat heel snel, vind ik tenminste.

8. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ten eerste: GEFELICITEERD en lekker van genieten hoor!

Ik ken je gedachte wel. Ik hoor en lees ook allerlei nare dingen.
    Ik leef me nu toe naar de derde maand, als ik die maar gehad heb.
    En dan zien we weer verder.

Ik kan me best vinden in het verhaal van Angel Eyes.

Groeten van Friezin.

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    GEfeliciteerd veel geluk!

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland

12. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Gefeliciteerd!

13. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    gefeliciteerd :D

14. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

proficiat en heel veel geluk. in het begin is het allemaal ook moeilijk te beseffen. maar je gevoel word steeds sterker. en als je starks je eerste echo krijgt...in een woord geweldig...geniet van je zwangerschap

15. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Gewoon genieten...
    Laat het allemaal lekker op je afkomen, bij iedereen gaat het weer anders, gelukkig maar!

Liefs Faith

16. Ronnie

Ronnie Lid

1 jan 2007
    92
    0
    0
    Gefeliciteerd ! Als het je kan troosten, ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap nooit een dag misselijk geweest en heb geen enkel (ook geen gespannen borsten, helemaal nada, niks) zwangerschapssymtoom gehad, en kijk, ik heb hier toch écht wel een peuter van 3,5 rondlopen hoor :D

17. Niet meer actief

Geeft me toch een geruststelling. Ben vanmiddag naar de huisrats geweest en die heeft me ook gerust kunnen stellen. Het is allemaal zo onwerkelijk, maar ook heel mooi!

18. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Gefeliciteerd

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Gefeliciteerd enne... pas je banner effe aan, 45 weken zwanger is wel ERG lang :)

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik zie dat je het net gedaan hebt!

Deel Deze Pagina