toch misschien zwanger...

Discussion in 'Eerste symptomen' started by maaike80, May 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike80

maaike80 Niet meer actief

hallo,

Ik heb een vraagje, ik zou dinsdag of vandaag ongi moeten worden, heb voor het eerst mbv clomid, weer een eisprong gehad. Afgelopen weekend had ik al af en toe ongipijnen, ik dacht toen dat ik ongi zou worden. Inmiddels nog steeds niet ongi en vooral vandaag veel ongipijn in buik en onderrug, als ik hier op google lees ik dat het ook kan komen van de baarmoeder, zal ik dan toch misschien zwanger zijn? Ik maak mezelf helemaal gek, ik hoop dat ik snel zekerheid heb.

Herkent iemand die wel zwanger is de ongipijnen net of je ongi bent of moet worden?

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis

Vervelend die onzekerheid!
    Weet je heel zeker dat je afgelopen week je NOD had? Wanneer was je eisprong?

Groetjes

3. maaike80

mijn eisprong was 10 of 11 mei, dus dan ben ik nu wel twee weken verder. Vind het ook heel spannend..:)

4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik had er de eerste week heel erg last van....
    Had op een dinsdag getest en had op de vrijdag die daarop volgde eigenljjk mn NOD vanaf de positieve test begonnen de ongikrampen....
    En nu 3 weken verder inmiddels heb ik er af en toe nog steeds last van...
    Maar je kan toch gewoon al even een testje doen van de kruidvat 2 voor 5 euro ofzo?:D

5. maaike80

o sorry, had ik dat er niet bijgezet, mijn test was vanochtend negatief. Ik moet ook ineens elke dat na toilet, normaal kan ik dat iet elke dag. Denk steeds o misschien dan toch... ik hoop snel op zekerheid.:)

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Dan is het zeker spannend!! :D
    Ik sluit me aan bij Sam, een testje is nooit verkeerd :D
    Ik hoop voor jou dat hij direct positief is!

7. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

May 14, 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    Misschien heb je te vroeg getest?
    Ik zou over een paar dagen nog een testje doen mocht je nog niet ongesteld zijn... Succes!

8. maaike80

Ben inmiddels ongi geworden...

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Jeetje Maaike, wat ontzettend jammer voor je!!
    Heel veel succes de volgende ronde..

Share This Page