ik moet hier even alles omgooien. heb vandaag getest en : positief! uiteraard ben ik er blij mee maar het was niet erg gepland, hoewel ik wist dat het zou kunnen gebeuren. 1e kerstdag bezig geweest en 2e kesrtdag eisprong. Toch een leuk kerstkadootje voor alle andere zwangeren: GEFELICITEERD, en geniet er maar lekker van want voor je het weet is de zwangerschap voorbij en heb je je ukkie in je armen. wel leuk, hoogzwanger in de zomer, kunnen we nog meer met die dikke buik pronken dan in de winter. Liefs Jikke
Hoi Jikke, hier nog een ongepland zwanger van de vierde . Geniet ervan, voor ons nu wel definitief de laatste. Groetjes, Melanie
hai Melanie, Jij ook gefeliciteerd met je 4e. bij ons ook echt definitief de laatste hoor. maar wel leuk hoor. Grappig en de 4e, en niet gepland, en allebei 33. Nog meer overeenkomsten? Groetjes, Jikke
Bij mij 1 meid en 2 jongens, maar dan andersom qua leeftijd Maura (bijna 9), Myron (6 1/2) en Meallán (2)? Je zit toch niet in het onderwijs, he? Zou wel erg toevallig zijn allemaal. Groetjes, Melanie