verschillende temperaturen

Discussion in 'Zwanger worden' started by olga, Jan 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Ik snap er niets van, zou mijn thermometer niet goed zijn ofzo....

Vanmorgen om 7.30 getempt op 36.4 en toen weer verder gaan slapen. Toen om 9.00 nog een keer getempt en was het 36.8. Dat is nogal een verschil toch? Terwijl ik helemaal niet eruit geweest ben.

Ben deze ronde voor het eerst aan het tempen en word er nog geen wijs uit moet ik zeggen. Ik denk dat ik een paar dagen terug (6) mijn eisprong heb gehad omdat ik ook ovu testen heb gedaan. De teststreep werd niet even donker als de controle streep, maar wel drie dagen redelijk donker en daarna weer bijna weg. Maar mijn temp is nog niet heel erg gestegen Bleh, wat lastig ook allemaal...

Olga

2. hallo Olga,

ik denk ook dat ej temp altijd een beetje verschilt per moment. maar het beste kan je op hetzelfde tijdstip temeperaturen. bijvoorbeeld altijd gelijk als je wakker word. ik denk dat je er op den duur wel een bepaalde lijn in zal zien. ikzelf ben ook pas begonnen met temperaturen en het lijkt er ook op dat ie kapot is! mijn temp. verschilt ook elke ochtend. succes ermee he! rachel

3. BB tje

BB tje Lid

Dec 2, 2006
    59
    0
    0
    hoi hoi

zet je vraag/kijk eens onder het topic temperatuurkaartjes.. daar
    zitten de pro's onder het temperaturen

suc6

4. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Ik temp ook altijd op hetzelfde tijdstip, maar ik was gewoon benieuwd hoe de temp een uurtje later zou zijn. En omdat ik eigenlijk alleen maar in bed gelegen had dacht ik dat het niet zou verschillen, toch wel.

Ik heb zelf ook weleens gekeken bij tempkaartjes maar dat vond ik allemaal zo zoeken en werd ik ook niet echt wijs van.

Als je temp niet omhoog gaat, betekent het dan altijd dat je geen eisprong hebt gehad?
    Ik hoop het niet, want vorige ronde heb ik ook al geen eisprong gehad en uiteindelijk primolut geslikt om ongie op te wekken.
    Ik wil nu wel weer eens een echte kans hebben om zwanger te raken.

Rachel, ben je al zo lang overtijd of ben je pas net gestopt met de pil dat je je cyclus nog niet weet?

Olga

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Olga, het komt heel simpel door het feit dat je niet in een diepe slaap bent op dat moment. Je temp stijgt weer.Hij daalt snachts als je in een diepe slaap bent. Daarom moet je minstens 4 goede uren geslapen hebben voor je een duidelijke basale lichaams temp vind.

groetjes

6. Niet meer actief

Hoi!
    Het is echt een tip om niet meer dan 1x per keer te tempen, anders raak je alleen maar in de war.Bij mij verschilt mijn temp. soms ook best veel in een korte tijd en soms ook niet...Dat doe ik dus niet meer, dubbel tempen...

Share This Page