YOEHOEEE! Nu durf ik het dan eindelijk hardop te zeggen: We zijn zwanger!! Ik test vanaf 3 mei al positief maar er zit een stijgende lijn in! Ik lees hier al een haf jaar trouw mee...en zag mezelf al helemaal in de mmm belanden, ik las alle verhalen en zag de kans om zelf zwanger te worden steeds kleiner worden. Zoals: * Beide 30+ * Beide rokers * Beide te zwaar * zeeeer onregelmatige cyclus (laatste kwam uit op 57!) * Vriend niet-ingedaalde bal bij geboorte * Niet met mijn kont op een kussen gelegen Maar zo zie je, dat hoeft helemaal niet uit te maken! Ga voor je eigen geluk en laat je niet afschrikken door sommige verhalen!!
Van harte gefeliciteerd Kben ook voor de 1ste keer zwanger. nog maar net. haha Hoop dat alles goed komt. Groetjes
Hoi! Ik ben nu bijna 13 weken zwanger. Ik was benieuwd hoe jullie die eerste periode van de zwangerschap beleven. Ikzelf vond het niet de meest leuke tijd. Was constant moe, veel last van migraine, het is te vroeg om babyspullen in te slaan (stel dat het een miskraam wordt...), niemand ziet dat je zwanger bent en je wilt het nog niet aan de grote klok hangen. Ben ik de enige die tot nu toe nog bijna niet op een roze wolk gezeten heeft? Nu begint het te komen, hoor! Afgelopen dinsdag mijn 12-weken echo gehad en ons kindje zien bewegen in mijn buik. Zucht... Nu ben ik verliefd aan het worden...
heey heey, ik ben nieuw hier, dus is allemaal nog ff wennen maar zit wel en enkele weekjes mee te lezen ik heb afgelope week positief getest super blij.... was al vanaf sept`10 gestopt met de pil en heb een zeer onregelmatige cyclus. ene keer 5weken andere keer 3 ook 2keer menstruatie overgeslagen... en dan nu eindelijk zwanger... volgende week bezoekje brengen langs de gynaecoloog om uit te zoeken hoelang k al zwanger ben... ik kan nu 6 wken zijn maar ook al 12 dus spannend... xxx