Hai hai.. Mijn vriend en ik zijn al 4 maanden aan het proberen om zwanger te worden..dit is nog steeds niet gelukt..helaas..ik moet morgen ongsteld worden..wat we niet hopen natuurlijk.. Ik heb de laatste week wel een aantal rare dingetjes... Donker gekleurde tepels...donkerder dan normaal... Rekkende pijn links onder in me buik.. Last van me onderrug.. Erg moe..veel slapen duss.. En erge honger..maar dan eet ik iets neem ik een paar happen en dan lust ik het al niet meer... Weet niet wat ik hiervan moet denken... Groetjes...
@ Hoi je bent er wel vroeg bij! Een bewuste keuze? Let wel, een baby is geen levende pop! (Dit is overigens niet als verwijt bedoeld) Geen idee wat het betekent. Alle symptomen komen voor bij zowel prille zwangerschap als aankomende dus.... En je lichaam kan je heel goed voor de gek houden ook, dus.... Suc6 met w88! Groetjes Marjo
Meid het kan van alles betekenen, lees de topics hier maar eens door, helaas is er geen echte teken dat je serieus ka nemen tot je getest hebt... je hormonen en je hoofd kunnen rare dingen met je lijf doen... test morgen anders!
Ja..ik wacht morgen idd even af.. Mocht ik zondag nog niet ongesteld zijn geworden..dan test ik zondagochtend...
@ Sorry bedoel hier echt niks mee hoor! Maar ik heb een dochter van bijna 16 (03 febr) en ik kan me haar echt nog niet met een eigen baby voorstellen Groetjes Marjo
Het klink wel als zwangerschap symptomen. Veel succes met testen. Mijn duimen draaien voor jou. Liefs Hummel.
Ik had vandaag dus ongiej moeten worden...zei hierboven morgen..maar vandaag ben het nog niej duss...test morgenochtend..mocht er dan niets uitkomen..en ben ik zondag nog niet ongiej geworden..test ik nog een keer... Bedankt..
Spannend! Ik zal voor je duimen [-o< ! Laat even weten wat de uitslag van de test was. Groetjes, Manou
Nouw ik ben dus overtijd zoals jullie kunnen zien.. Ik wil heeeel graag gaan testen maar ben bang voor een teleurstelling... Ik wacht nog tot zondag en dan gaan we maar eens testen... Jullie horen het wel van me...! Groetjes...
Ik heb gister al getest.. Negatief natuurlijk...kon weer eens niet wachten... Kan het nu zo zijn dat het negatief was omdat ik te vroeg heb getest..?
Ja meid dat kan! Kon ook niet w88 en testte vanmorgen ook (nog) negatief! Het ligt aan de hoeveelheid HCG wat je lichaam aanmaakt en hoe snel! Verschilt van vrouw tot vrouw! Probeer het over een paar dagen nog eens! Suc6! Groetjes Marjo
Ja..tog nog maar even een paar dagen wachten ja... Hahaha...Voortaan maar eens luisteren naar wat mijn vriend zegt.. We wachten duss nog maar een paar dagen geduldig af...!
Ik heb sinds een half uurtje ook sterk het gevoel dat ik moet overgeven...ik ben niet misselijk..maar het lijkt wel of me eten van vanochtend in me keel zit..en of het er elk moment uitkomt... Ben ook erg winderig..al 3 dagen ofzo..weet niet of dit ook tekenen kunnen zijn..en het lijkt ook of mijn tepelhof groter word...en heb paarse tepels... Iemand idee of dit er mee te maken kan hebben..?
ik duim voor je meid wie weet over een paar dagen een vet pos. test in je handen @muuske ..als ze al 4 mnd. aan het proberen is om zwanger te raken , dan neem ik echt wel aan dat het gepland is ..sommige vrouwen zijn al vroeg volwassen en aan een baby toe ..